Трансформація змісту шкільної освіти у країнах Європейського Союзу

Authors

  • Олена Локшина

DOI:

https://doi.org/10.31499/2306-5532.1.2009.17841

Abstract

Стаття присвячена розгляду загальних тенденцій розвитку змісту шкільної освіти в ЄС. До них автор відносить стандартизацію змісту, його трансформацію на компетентнісні засади та спрямування на формування демократичних цінностей в умовах полікультурного суспільства.

Статья посвящена рассмотрению общих тенденций развития содержания школьного образования. В качестве таковых автор называет стандартизацию содержания образования, его трансформацию на компетентностные основы, направленность на формирование демократических ценностей в условиях поликультурного общества.

 

The article is about the general tendencies of school education content in EU. As general the author names standardization, transformation on competence grounds and aiming at formation of democratic values under conditions of multicultural society.

 

 

References

Загальний / Великий тлумачний словник сучасної української мови on-line – http://www.slovnyk.net/?swrd

Зимняя И.А. Ключевые компетентности как результативно-целевая основа компетентностного подхода в образовании. – М.: Исследовательский центр проблем качества подготовки специалистов, 2004. – 41 с.

Логинова О.Б., Мельникова Н.Б. Российский опыт построения и актуальные проблемы развития образовательных стандартов /Российский и зарубежный опыт построения систем образовательных стандартов. – М.: Издательство НПО «Образование от А до Я», 2000. – С. 12-125.

Пуховська Л. Перспективи формування світового освітнього простору в ХХІ столітті / Л. Пуховська //Вісник Житомирського державного університету ім. Івана Франка, 33, 2003. – С. 16-18.

Сбруєва А.А. Тенденції реформування середньої освіти розвинених англомовних країн в контексті глобалізації (90-і рр. ХХ – початок ХХІ ст.) Монографія. – Суми: ВАТ «Сумська обласна друкарня». Видавництво «Козацький вал», 2004. – 500 с.

Drake Susan M., Burns Rebecca C. Meeting Standards through Integrated Curriculum. – Alexandria, VA, USA: Association for Supervision and Curriculum Development, 2004. – 190 p.

Eurydice. The Education System in Austria. 2006/07. Eurybase. The Information Database on Education Systems in Europe. – European Commission, 385 p. http://www.eurydice.org/ ressources/eurydice/eurybase/pdf/0_integral/AT_EN.pdf

Eurydice. The Education System in France. 2006/07. Eurybase. The Information Database on Education Systems in Europe. – European Commission, 286 p. – http://www.eurydice.org/ ressources/eurydice/eurybase/pdf/0_integral/FR_EN.pdf

Eurydice. The Education System in Spain. 2007/08. Eurybase. The Information Database on Education Systems in Europe. – European Commission, 484 p. – http://www.eurydice.org/ ressources/eurydice/eurybase/pdf/0_integral/ES_EN.pdf

Eurydice. The Education System in United Kingdom. England, Wales and Northern Ireland. 2007/08. Eurybase. The Information Database on Education Systems in Europe. – European Commission, 529 p. – http://www.eurydice.org/ressources/eurydice/eurybase/pdf/0_integral/UN_EN.pdf

Klieme Eckhard, Avenarius Hermann, Blum Werner et all. The Development of National Educational Standards. An Expertise. – Berlin: Bundesministerium fur Bikdung und Forschung/ Federal Ministry of Education and Research (BMBF), 2004. – 164 p.

Savvides Nicola. The European Dimension in the National Curriculum for England/ Implementing European Union Education and Training Policy. A Comparative Study of Issues in Four Member States. Edited by David Phillips and Hubert Ertl. – Secaurus, NJ, USA: Kluwer Academic Publishers, 2003. – P.143-160.

How to Cite

Локшина, О. (2013). Трансформація змісту шкільної освіти у країнах Європейського Союзу. Studies in Comparative Education, (1). https://doi.org/10.31499/2306-5532.1.2009.17841

Issue

Section

OSVITNI REFORMY I INNOVATSIYI