DOI: https://doi.org/10.31499/2306-5532.1.2009.17843

Етіологія та умови проведення освітніх реформ

Алла Василюк

Abstract


У статті розглядаються внутрішні та зовнішні чинники, які впливають на причини виникнення реформ освіти в окремих країнах, пояснюються умови, за яких проходять процеси реформування в освітніх системах, та компоненти, які пов’язуються з подібними трансформаціями.

В статье рассматриваются внутренние и внешние факторы, которые влияют на причины возникновения реформ в образовании в отдельных странах, объясняются условия, при которых происходят процессы реформирования в образовательных системах и компоненты, которые связываются с подобными трансформациями.

Internal and external factors which influence on reasons of origin educationals reforms in separate figures are examined in the article, terms, which processes of reformation in the educational systems and components which contact with similar transformations are explained

 

 


References


Tchorzewski A.M. Uwarunkowania i kreatorzy reform edukacyjnych //Edukacja w dialogu i reformie /pod red. A. Karpiсskiej. – Biaіystok: Trans Humana, 2002. – S. 88-102.

Faure E. Uczyж siк, aby byж. Raport Miкdzynarodowej Komisji do spraw Rozwoju Edukacji. – Warszawa: Wyd. Naukowe PWN, 1975. – 543 s.

Arendt H. Miкdzy czasem minionym a przyszіym. Osiem жwiczeс z myњli politycznej. – Warszawa, 1994. – S. 209.

Edukacja: jest w niej ukryty skarb. Raport dla UNESCO Miкdzynarodowej Komisji do spraw Edukacji dla XXI wieku /pod red. J. Delorsa. – Warszawa: SOP, 1998. – 271 s.

Cerych L. Zaverecna zprava ze symposia Reformy skolstvi ve stredni a vychodni Evrope: prubeh a vysledky //Reformy skolstvi ve stredni a vychodni Evrope. Prubehy a vysledky. – Praha, 1996.

Bauman Z. Globalizacja. – Warszawa, 2000.

Сбруєва А.А. Тенденції реформування середньої освіти розвинених англомовних країн в контексті глобалізації (90-ті pp. XX – початок XXI ст.): Монографія. – Суми, 2004. – 500 с.




Copyright (c) 2018 Алла Василюк

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.