ОСНОВНІ ФОРМИ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПІДТРИМКИ ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ У ВЕЛИКОБРИТАНІЇ

Authors

  • Ілона Палагута

DOI:

https://doi.org/10.31499/2306-5532.1.2016.112776

Abstract

У статті проаналізовано основні проблеми педагогічної підтримки професійного розвитку майбутніх учителів у Великобританії. Пояснюються труднощі входження майбутнього вчителя у професійну діяльність. Представлено основні підходи до визначення сутності поняття «педагогічна підтримка». Висвітлено і охарактеризовано основні форми педагогічної під-тримки майбутніх учителів у Великобританії. Означено коло проблем і труд-нощів майбутніх учителів, вирішення яких застосовується педагогічна підтримка. Систематизовано певні вимоги до фахівців, які надають педагог-гічну підтримку майбутнім учителям у їхньому професійному становленні. Узагальнено значення педагогічної підтримки, а також форм, які застосовує фахівець для професійного становлення майбутнього освітянина.

References

Список використаних джерел:

Коростіянець Т. П. Становлення концепції педагогічної підтримки як педагогічної інтерпретації філософії свободи / Т. П. Коростіянець. // [Електронний ресурс]. – Режим доступу: www.rusnauka. com/31_PRNT_2010/Pedagogica/73685.doc.htm.

Купряшина Н. Д. Педагогическая поддержка в работе учителя и воспитателя / Нина Дмитриевна Купряшина. – М., 2005. – 250 с.

Соціальна педагогіка: підручник / за ред. проф. А.Й. Капської. – К.: Центр навч. л-ри, 2006. – 468 с.

Baginsky W. Сounselling in England, Wales and Northern Ireland: A Review. / W. Baginsky. – London: NSPCC, 2004. – 50 p.

Jones A. Counselling in practice. / A. Jones. – London: Ward Lock Education. – 2000. – 191 p.

Cooper M. Counselling in UK: a review and critical evaluation. / M. Cooper. – Glasgow: University of Strathclyde. – 2013. – 34 p.

Marzano, R. J. Classroom instruction that works: Research – based strategies for increasing students achievements / R. J. Marzano, D. J. Pickering and J. Pollack. Alexandria. – VA: Association for Supervision and Curriculum Development, 2001.

Medway Council [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.medway.gov.uk/education and learning/universities / counseling guidelines.aspx.

Moore, W. G. The Tutorial System and its Future. Oxford: Pergamon Press, 2001.

Palfreyman, D. The Oxford tutorial: «Thanks, you taught me how to think» // David Palfreyman and the Contributors. Published by OxCHEPS, 2001.

References:

Korostiyanets T. The becoming of the pedagogical support’s concepts as a pedagogical interpretation of the philosophy. Available at: www.rusnauka.com/31_PRNT_2010/Pedagogica/73685.doc.htm.

Kypriashina N. 2005. The pedagogical support in the teacher’s work. Moscow.

Kapska A. 2006. Social pedagogies. Kyiv: The center of educational literature.

Baginsky W. 2004. Сounselling in England, Wales and Northern Ireland: A Review. London: NSPCC.

Jones A. 2000. Counselling in practice. London: Ward Lock Education.

Cooper M. 2013. Counselling in UK: a review and critical evaluation. Glasgow: University of Strathclyde.

Marzano R. 2000.Classroom instruction that works: Research- based strategies for increasing student’s achievements. VA: Association for Supervision and Curriculum Development.

Medway Council. Available at: http://www.medway.gov.uk/educationandlearning/universities/counse ling guidelines.aspx.

Moore W. 2001. The Tutorial System and its Future. Oxford: Pergamon Press.

Palfreyman D. The Oxford tutorial: Thanks, you taught me how to think. Published by OxCHEPS.

Published

2016-03-01

How to Cite

Палагута, І. (2016). ОСНОВНІ ФОРМИ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПІДТРИМКИ ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ У ВЕЛИКОБРИТАНІЇ. Studies in Comparative Education, 1(1). https://doi.org/10.31499/2306-5532.1.2016.112776

Issue

Section

PEDAGOGICNYI PERSONAL