ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНИХ МОВ У ФРАНЦІЇ ТА НІМЕЧЧИНІ

Authors

  • Віта Безлюдна

DOI:

https://doi.org/10.31499/2306-5532.1.2016.112777

Abstract

У статті розкрито особливості професійної підготовки майбутніх учителів іноземних мов у Франції та Німеччині. З‘ясовано роль вищих навчальних закладів у підготовці майбутніх учителів до професійної діяль-ності. До основних типів зарубіжних навчальних закладів, де здійснюється підготовка майбутніх учителів  іноземних мов, належать: університети, вищі педагогічні школи або нормальні школи (Франція), університети, загальні вищі школи, вищі педагогічні школи, спеціалізовані коледжі (Німеччина). Наголошено на ролі інформаційних технологій у підготовці фахівців різних рівнів та спеціальностей. Визначено, що професійна підготовка у Франції та Німеччині має свою специфіку.

References

Список використаних джерел:

Базова В. І. Організаційні засади підготовки викладачів іноземних мов в умовах Болонського процесу / В. І. Базова. // [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://er.nau.edu.ua/jspui/ bitstream/NAU/1239/1/Стаття%202%20.

Бойчевська І. Б. Особливості професійної соціалізації вчителів іноземної мови в Німеччині / І. Б. Бойчевська // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. – 2014. – № 3. – С. 26-32.

Голотюк О. В. Підготовка вчителів іноземних мов в університетах Франції: монографія / О. В. Голтюк. – Херсон: Айлант, 2009. – 224 с.

Гордиенко Н. Е. Профессионализм и компетентность в системе высшего педагогического образования Франции (учебное пособие) / электронная публикация. / Единое окно доступа к образовательным ресурсам, 2013. – 92 с. [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://window. edu.ru/resource/392/78392.

Кравченко К. А. Використання досвіду системи вищої освіти ФРН у підготовці вчителів іноземних мов: метод. рек. / К. А. Кравченко; Уман. держ. пед. ун-т ім. Павла Тичини. – Умань: Сочінський, 2013. – 86 с.

Нітенко Н. В. Іншомовна підготовка фахівців права в трицикловій системі вищої освіти: європейський досвід [Текст]: дис. ... д-ра пед. наук: 13.00.04 / О. В. Нітенко. Київ, 2015. – 446 с.

Verbesserung der Qualität und Effizienz der allgemeinen und beruflichen Bildung. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://webgate.ec.europa.eu/fpfis/mwikis/eurydice/index.php/Deutschland: Verbesserung_der_Qualit%C3%A4t_und_Effizienz_der_allgemeinen_und_beruflichen_B ildung.

References:

Bazova, V.Organizacijni zasady pidgotovky vykladachiv inozemnyh mov v umovah Bolons'kogo procesu. Available at: http://er.nau.edu.ua/jspui/ bitstream/NAU/1239/1/Стаття%202%20.

Boichevska, I.(2014) Osoblyvosti profesijnoi' socializacii' vchyteliv inozemnoi' movy v Nimechchyni. Pedagogichni nauky: teorija, istorija, innovacijni tehnologii', (3). Pp. 26-32.

Golotjuk, O. (2009) Pidgotovka vchyteliv inozemnyh mov v universytetah Francii'. Kherson: Ajlant.

Gordienko, N. (2013) Professionalizm i kompetentnost' v sisteme vysshego pedagogicheskogo obrazovanija Francii. Available at:http://window.edu.ru/resource/392/78392.

Kravchenko, K. (2013) Vykorystannja dosvidu systemy vyshhoi' osvity FRN u pidgotovci vchyteliv inozemnyh mov. Uman: Sochinskyi.

Nitenko, N. (2015) Inshomovna pidgotovka fahivciv prava v trycyklovij systemi vyshhoi' osvity: jevropejs'kyj dosvid. Dr.Sc. Institute of Higher Education.

Verbesserung der Qualität und Effizienz der allgemeinen und beruflichen Bildung. Available at: https://webgate.ec.europa.eu/fpfis/mwikis/eurydice/index.php/Deutschland:Verbesserung_der_Qualit%C3%A4t_und_Effizienz_der_allgemeinen_und_beruflichen_Bildung.

Published

2016-03-01

How to Cite

Безлюдна, В. (2016). ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНИХ МОВ У ФРАНЦІЇ ТА НІМЕЧЧИНІ. Studies in Comparative Education, 1(1). https://doi.org/10.31499/2306-5532.1.2016.112777

Issue

Section

PEDAGOGICNYI PERSONAL