ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНИХ МОВ У ФРАНЦІЇ ТА НІМЕЧЧИНІ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2306-5532.1.2016.112777Abstract
У статті розкрито особливості професійної підготовки майбутніх учителів іноземних мов у Франції та Німеччині. З‘ясовано роль вищих навчальних закладів у підготовці майбутніх учителів до професійної діяль-ності. До основних типів зарубіжних навчальних закладів, де здійснюється підготовка майбутніх учителів іноземних мов, належать: університети, вищі педагогічні школи або нормальні школи (Франція), університети, загальні вищі школи, вищі педагогічні школи, спеціалізовані коледжі (Німеччина). Наголошено на ролі інформаційних технологій у підготовці фахівців різних рівнів та спеціальностей. Визначено, що професійна підготовка у Франції та Німеччині має свою специфіку.
References
Список використаних джерел:
Базова В. І. Організаційні засади підготовки викладачів іноземних мов в умовах Болонського процесу / В. І. Базова. // [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://er.nau.edu.ua/jspui/ bitstream/NAU/1239/1/Стаття%202%20.
Бойчевська І. Б. Особливості професійної соціалізації вчителів іноземної мови в Німеччині / І. Б. Бойчевська // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. – 2014. – № 3. – С. 26-32.
Голотюк О. В. Підготовка вчителів іноземних мов в університетах Франції: монографія / О. В. Голтюк. – Херсон: Айлант, 2009. – 224 с.
Гордиенко Н. Е. Профессионализм и компетентность в системе высшего педагогического образования Франции (учебное пособие) / электронная публикация. / Единое окно доступа к образовательным ресурсам, 2013. – 92 с. [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://window. edu.ru/resource/392/78392.
Кравченко К. А. Використання досвіду системи вищої освіти ФРН у підготовці вчителів іноземних мов: метод. рек. / К. А. Кравченко; Уман. держ. пед. ун-т ім. Павла Тичини. – Умань: Сочінський, 2013. – 86 с.
Нітенко Н. В. Іншомовна підготовка фахівців права в трицикловій системі вищої освіти: європейський досвід [Текст]: дис. ... д-ра пед. наук: 13.00.04 / О. В. Нітенко. Київ, 2015. – 446 с.
Verbesserung der Qualität und Effizienz der allgemeinen und beruflichen Bildung. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://webgate.ec.europa.eu/fpfis/mwikis/eurydice/index.php/Deutschland: Verbesserung_der_Qualit%C3%A4t_und_Effizienz_der_allgemeinen_und_beruflichen_B ildung.
References:
Bazova, V.Organizacijni zasady pidgotovky vykladachiv inozemnyh mov v umovah Bolons'kogo procesu. Available at: http://er.nau.edu.ua/jspui/ bitstream/NAU/1239/1/Стаття%202%20.
Boichevska, I.(2014) Osoblyvosti profesijnoi' socializacii' vchyteliv inozemnoi' movy v Nimechchyni. Pedagogichni nauky: teorija, istorija, innovacijni tehnologii', (3). Pp. 26-32.
Golotjuk, O. (2009) Pidgotovka vchyteliv inozemnyh mov v universytetah Francii'. Kherson: Ajlant.
Gordienko, N. (2013) Professionalizm i kompetentnost' v sisteme vysshego pedagogicheskogo obrazovanija Francii. Available at:http://window.edu.ru/resource/392/78392.
Kravchenko, K. (2013) Vykorystannja dosvidu systemy vyshhoi' osvity FRN u pidgotovci vchyteliv inozemnyh mov. Uman: Sochinskyi.
Nitenko, N. (2015) Inshomovna pidgotovka fahivciv prava v trycyklovij systemi vyshhoi' osvity: jevropejs'kyj dosvid. Dr.Sc. Institute of Higher Education.
Verbesserung der Qualität und Effizienz der allgemeinen und beruflichen Bildung. Available at: https://webgate.ec.europa.eu/fpfis/mwikis/eurydice/index.php/Deutschland:Verbesserung_der_Qualit%C3%A4t_und_Effizienz_der_allgemeinen_und_beruflichen_Bildung.
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2018 Віта Безлюдна
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
The names and email addresses entered in this journal site will be used exclusively for the stated purposes of this journal and will not be made available for any other purpose or to any other party.
Responsibility for technical content and for protection of proprietary material rests solely with the author(s) and their organizations and is not the responsibility of the publisher, journal or its Editorial Staff.
The main author is responsible for ensuring that the article has been seen and approved by all the other authors.
It is the responsibility of the author to obtain all necessary copyright release permissions for the use of any copyrighted materials in the manuscript prior to the submission.