Ліберальна освіта для культурно-пізнавального туризму

Authors

  • Александр В. Міколайчак

DOI:

https://doi.org/10.31499/2306-5532.4.2012.18808

Abstract

У статті висвітлено специфіку підготовки спеціалістів для потреб культурно-пізнавального туризму з використанням методів ліберальної освіти. Обгрунтовано застосування методів ліберальної освіти у навчальних закладах, котрі готують професійні кадри, зокрема, кваліфікованих організаторів різних форм відпочинку.

В статье рассматривается либеральное образование для нужд культурно-познавательного туризма, который должен фигурировать в центре интерессов высших учебных заведений,  готовящих профессиональные кадры квалифицированных организаторов форм отдыха.

This article attempts to shed light on the issue of liberal education to the needs of cultural tourism, which should be figured in higher educational establishments specializing in professional training of skilled leisure organizers.



References

Augsburg T. Becoming Interdisciplinary: An Introduction to Interdisciplinary Studie. – 2nd edition. – New York : Kendall/Hunt Publishing, 2006.

Blum A., Umysł zamknięty, przeł. T. Bieroń, Poznań 1997.

Dictionary of Leisure, Travel and Tourism – third edition. – London, 2006.

Ганев С., Вълчев А., Срещи с непреходните богатства на България, София, 1995.

Klein J. T. Interdisciplinarity: History, Theory, and Practice, Detroit: Wayne State University, 1990.

Константинов П. Сокровища Болгарии, София, 2003.

Melosik Z. Uniwersytet i społeczeństwo, Kraków, 2009.

Mikołajczak A. W. Turystyka kulturowa w kształceniu uniwersyteckim, «Пирински книжовни листи», год. II, № 2, Благоевград 2006. – S. 112–117.

von Rohrscheidt A. M. Turystyka kulturowa. Fenomen, potencjał, perspektywy. – Gniezno, 2008.

Różycki P., Zarys wiedzy o turystyce, Kraków, 2006.

Watts D. J. Six Degrees. The Science of a Connected Age. – New York, 2003.

How to Cite

Міколайчак, А. В. (2013). Ліберальна освіта для культурно-пізнавального туризму. Studies in Comparative Education, (4). https://doi.org/10.31499/2306-5532.4.2012.18808

Issue

Section

PEDAGOGICHNA TEORIYA I PRAKTYKA