Гербартіанська педагогіка в Австрії: запитання і відповіді

Authors

  • Надія Федчиниш

DOI:

https://doi.org/10.31499/2306-5532.4.2012.18809

Abstract

У статті здійснено аналіз гербартіанcької педагогіки в Австро-Угорщині, розкрито реформаторські погляди педагогів за часів Габсбурзької монархії, окреслено значення гербартіанської педагогіки для сучасної освітньої теорії та практики.

В предлагаемой статье анализируется гербартианская педагогика в Австро-Венгрии, раскрываются успехи реформаторских взглядов гербартианской педагогики Габсбурской монархии, очерчено её значение для педагогической теории и практики.

Herbart’s pedagogic in Austria-Hungary state is analyzed in the given article; the successful achievements due to Habsburg monarchy’s reform pedagogy views are revealed, and its importance for the educational theory and practice is defined here.



References

Adam E. Merkwürdigkeiten. Die Erziehungsphilosophie Vincent Eduard Mildes im Kontext zeitgenössischer Strömungen. In: Breinbauer/Grimm/Jäggle, 2006. – S. 35–53.

Adam E. Herbartianismus in Österreich – seine Bedeutung für eine transnationale Lehrerinnenbildung / Erik Adam. In: R. Coriand (Hrsg.): Herbartianische Konzepte der Lehrerbildung. Geschichte oder Herausforderung? Klinkhardt, Bad Heilbrunn. – 2003. – S. 181–203.

Dittes F. Übersicht der Pädagogik Herbarts / Franz Dittes. In: Pädagogium, VII. – 1885. – S. 672.

Engelbrecht H. Geschichte des österreichischen Bildungswesens. Erziehung und Unterricht auf dem Boden Österreichs. Band 3 und 4. Österreichischer Bundesverlag, Wien [Електронний ресурс]. – Режим доступу : rambler.ru/search?query=3.%09Engelbrecht%2C+H.%3A+Geschichte+des+österreichischen+ Bildungswesens.+Erziehung+und+Unterricht+auf+dem+Boden+Österreichs – Заголовок з екрану. – Мова нім.

Johnston W. M. Österreichische Kultur – und Geistesgeschichte. Gesellschaft und Ideen im Donauraum 1848 bis 1938 / William. M. Johnston, Wien: Böhlau, Verlag Ges.m.b.H.&Co1980. – 509 s.

Hörburger F. Geschichte der Erziehung und des Unterrichts / Franz Hörburg, Österreichischer Bundesverlag für Unterricht, Wissenschaft und Kunst, Wien 1967. – 250 s.

Milde V. E. Lehrbuch der allgemeinen Erziehungskunde zum Gebrauche der öffentlichen Vorlesungen. Erster Teil: Von der Cultur der physischen und der intellectuellen Anlagen / Vincent Eduard Milde, Wien. – 1811. – 179 s.

Winter E. Revolution, Neoabsolutismus und Liberalismus in der Donaumonarchie / Eduard Winter [Електронний ресурс]. – Режим доступу : rambler.ru/search?query=Winter+E.%3A+ Revolution%2C+Neoabsolutismus+und+Liberalismus+in+der+Donaumonarchie – Заголовок з екрану. – Мова нім.

Schwenk B. Das Herbartverständnis der Herbartianer. Göttinger Studien zur Pädagogik. – Weinheim, 1963. – 176 s.

How to Cite

Федчиниш, Н. (2013). Гербартіанська педагогіка в Австрії: запитання і відповіді. Studies in Comparative Education, (4). https://doi.org/10.31499/2306-5532.4.2012.18809

Issue

Section

PEDAGOGICHNA TEORIYA I PRAKTYKA