Художньо-ментальна проблематика підготовки майбутніх учителів музики в дослідженнях молодих учених Китаю: компаративістський аспект

Authors

  • Олена Реброва

DOI:

https://doi.org/10.31499/2306-5532.4.2012.18825

Abstract

У статті викладено основні теоретичні узагальнення та педагогічні порівняння щодо різних підходів до формування художньо-ментального досвіду майбутніх учителів музики України і Китаю, які здійснені китайськими аспірантами інституту мистецтв Державного закладу «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» на засадах компаративістського підходу.

В статье изложены основные теоретические обобщения и педагогические сравнения относительно различных аспектов формирования художественно-ментального опыта будущих учителей музыки Украины и Китая, осуществленные китайскими аспирантами института искусств Государственного учреждения «Южноукраинский национальный педагогический университет имени К. Д. Ушинского» на основе компаративистского подхода.

The article presents the basic theoretical generalization and educational comparisons on different aspects of the formation of artistic and mental experience of intending teachers of Ukraine and China that were made by the Chinese graduates of Arts Institute of the State institution «Southern National Pedagogical University named after K. D. Ushinskyi» on the basis of the comparative approach.


References

Гершунский Б. С. Философия образования для ХХІ века (В поисках практико-ориентированных образовательных концепций) / Б. С. Гершунский. – М. : Изд-во «Совершенство», 1998. – 608 с.

Глазырина Е. Ю. Художественная ментальность [Электронный ресурс] / Е. Ю. Глазырина // Hermeneutics in Russia. ISSUE 4 VOLUME (2 year 1998). – Режим доступа : http://www.tversu.ru/Science/Hermeneutics/1998-4/1998-4-26.pdf.

Лю Цяньцянь. Формування художньої компетентності майбутніх учителів музики і хореографії в педагогічних університетах України і Китаю : дис. … канд. пед. наук : 13.00.02 / Лю Цяньцянь. – К., 2011. – 236 с.

Реброва О. Є. Методологічні основи педагогічної ментальності: культурологічний та професійний аспекти : [монографія] / О. Є. Реброва. – Київ : НПУ імені М. П. Драгоманова, 2012. – 283 с.

У Іфан. Методика підготовки майбутніх учителів музики України і Китаю до роботи в умовах полікультурного середовища : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук : спец. 13.00.02 «Теорія і методика музичного навчання» / У Іфан.  Київ, 2012.  21 с.

Фу Сяоцзін. До питання історичного становлення і розвитку концертмейстерського виконавства у професійній та народній творчості / Фу Сяоцзін // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. Науковий журнал. – 2010. – №7(9). – С. 304–305.

Чжан Яньфен. Методика вокальної художньо-виконавської підготовки майбутніх учителів музики в університетах України і Китаю : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук : спец. 13.00.02 «Теорія і методика музичного навчання» / Чжан Яньфен.  Київ, 2012.  20 с.

How to Cite

Реброва, О. (2013). Художньо-ментальна проблематика підготовки майбутніх учителів музики в дослідженнях молодих учених Китаю: компаративістський аспект. Studies in Comparative Education, (4). https://doi.org/10.31499/2306-5532.4.2012.18825

Issue

Section

PEDAGOGICNYI PERSONAL