Розвиток мотиваційно-ціннісної сфери німецьких учителів

Authors

  • Надія Удовиченко

DOI:

https://doi.org/10.31499/2306-5532.4.2012.18827

Abstract

У статті розглянуто мотиваційно-ціннісний компонент у виборі професії вчителя, розвитку його діяльнісної професійної компетентності, його успішній роботі у школі в Німеччині. Мотиваційну сферу представлено як важливий компонент професійності німецьких педагогів. Проаналізовано праці німецьких науковців, які стосуються емоційної сфери фахівця і його професійної придатності.

В статье рассматривается мотивационно-ценностный компонент в выборе профессии учителя, развитии его деятельностно-профессиональной компетентности, его успешной работе в школе в Германии.

The article deals with the problem of motivational-value component in the choice of teaching as a career, development of teachers’ professional competence, their successful work at school in Germany.



References

Вебер М. Политика как призвание и профессия / Макс Вебер // Избранные произведения / [пер. с нем. / сост., общ. ред. и послесловие Ю. Н. Давыдова ; предисл. П. П. Гайденко].  М. : Прогресс, 1990. – С. 644706.

Лут М. Т. Навчально-методичний комплекс дисципліни. Нормативні засади. Варіанти побудови / М. Т. Лут // Наука і методика : зб. наук.-метод. пр. / [редкол. : А. Ф. Гайчук та ін]. – К. : Аграрна освіта, 2007. – Вип. 9. – С. 9399.

Маркова А. К. Психология профессионализма / Аєлита Капитоновна Маркова.  М. : Междунар. гуманит. фонд «Знание», 1996.  308 с.

Психологічна енциклопедія / [упорядник О. М. Степанов]. – К. : «Академвидав», 2006. – 424 с.

Bootz I., Hartmann, Th. Kompetenzentwicklung statt Weiterbildung? Mehr als nur neue Begriffe // DIE Zeitschrift für Erwachsenenbildung. – 1997.  № 4.  S. 2226.

Brendel S., Eggensperger P., Glathe A. Das Kompetenzprofil von HochschullehrerInnen // Zeitschrift für Hochschulentwicklung. – 2006.  Jg. 1.  Nr. 2 (Juni). – S. 129.

Goleman D. Emotionale Intelligenz.  München : Hanser-Verlag, 1996.  423 s.

Goleman D. EQ: Der Erfolgsquotient. – München : Hanser-Verlag, 1999.  437 s.

Hertl S., Schaaschmidt U. Fit für den Lehrerberuf. – URL : www. vbe.de/fit-fuer-den-lehrerberuf. html

Rauin U. Im Studium wenig engagiert – im Beruf schnell überfordert // Forschung Frankfurt. – 2007. – № 3. – S. 60–64.

Schaarschmidt U. (Hrsg.) Halbtagsjobber? Psychische Gesundheit im Lehrerberuf. Analyse eines veränderungsbedürftigen Zustandes. – Weinheim : Beltz, 2005. – 172 s.

Selbsterkundung. – URL : http://www.cct-germany.de/de/1/pages/index/39

Sprachen als Lehramtstudium. – Universität Konstanz: Zentrale Studienberatung. Zentrum für Lehrerbildung, 2012. – 15 s.

Taffertshofer B. Was Lehrer krank macht. Das pöbelnde Klassenzimmer. – URL : http://www.sueddeutsche.de/jobkarriere/192/447926/text

Terhart E. Berufsbiographien von Lehrern und Lehrerinnen. – Frankfurt am Main : Lang, 1994. – 283 s.

How to Cite

Удовиченко, Н. (2013). Розвиток мотиваційно-ціннісної сфери німецьких учителів. Studies in Comparative Education, (4). https://doi.org/10.31499/2306-5532.4.2012.18827

Issue

Section

PEDAGOGICNYI PERSONAL