Через вивчення зарубіжної педагогіки до кращого розуміння національної освіти

Authors

  • Артемій Теодорович

DOI:

https://doi.org/10.31499/2306-5532.1.2013.18834

Keywords:

Методологія М. Е. Седлера, зарубіжна педагогіка, порівняльно-педагогічні дослідження, історія, освіта Великобританії

Abstract

У статті здійснено аналіз наукових праць, що стосуються діяльності  видатного британського вченого М. Е. Седлера. На підставі думок його колег та послідовників зроблено висновки про роль і значення творчого доробку М. Седлера для розвитку методології порівняльної педагогіки. Автор окреслює перспективи подальших седлерознавчих досліджень в Україні.

В статье анализируются научные труды о деятельности видного британского ученого М. Э. Седлера. На основании мнений его коллег и последователей сделаны выводы о вкладе М. Седлера в равитие методологии сравнительной педагогики. Автор демонстрирует перспективы дальнейших седлероведческих исследований на Украине.

By means of the review of the works analyzing the scientific activity of a prominent scholar M. E. Sadler the author makes conclusions on the contribution of the prominent pedagogue into the development of the methodology of comparative education. The recommendations for the further studies of Dr Sadler’s works in Ukraine are suggested.



References

Василюк А. Нариси з порівняльної педагогіки / А. Василюк, К. Корсак, Н. Яковець. – Ніжин : Ред.- видав. відділ НДПУ, 2002. – 119 с.

Герасимчук В. Іспит на автономію / Вікторія Герасимчук // Український тиждень. – № 37(150) 10–16.09.2010. – С. 46–47.

Локшина О. Порівняльна педагогіка: здобутки двохсотлітнього розвитку та сучасні проблеми / Олена Локшина // Порівняльно-педагогічні студії. – 2010. – № 3/4. – С. 6–15.

Bereday G. Z. F. Comparative Method in Education / George Z. F. Bereday. – N.Y. : Holt, Rinehart and Winston, 1964. – 302 p.

Bray M. Actors and Purposes in Comparative Education / M. Bray, B. Adamson, M. Mason (eds.). – Comparative Education Research: Approaches and Methods. – Hong Kong : Comparative Education Research Centre, The University of Hong Kong & Dordrecht: Springer, 2007. – P. 15–38.

Cowen R. Paradigms, Politics and Trivial Pursuits: A Note on Comparative Education / Robert Cowen. – Institute of Education, University of London, 2003. Неопублікований рукопис. – 77 р.

Crossley M. Bridging Cultures and Traditions for Educational and International Development: Comparative Research, Dialogue and Difference / Michael Crossley // International Review of Education No. 54, 2008. – P. 319–336.

Epstein E. H. Setting the Normative Boundaries: Crucial Epistemological Benchmarks in Comparative Education / Erwin H. Epstein // Comparative Education Review. Vol. 44, No. 4, November 2008. – P. 373–386.

Erdman M. Comparative Education: Professional Grapenuts? / Marion Erdman // Educational Leadership. Association for Supervision and Curriculum Development. – 1959. – P. 398–460.

Hans N. A. Comparative Education: A Study of Educational Factors and Traditions (2nd ed.) / Nicolas A. Hans. – London : Routledge & K. Paul, 1950. – 121 p.

Higginson J. H. Michael Ernest Sadler (1861–1943) /

James H. Higginson // PROSPECTS: the quarterly review of comparative education. – Paris, UNESCO: International Bureau of Education, vol. 24, no. 3/4, 1994. – P. 455–469.

Leeds University Library. Papers of Michael Sadler and Related Material. – 206 р. [Електронний ресурс]. – Режим доступу до каталогу : www.leeds.ac.uk/library/spcoll/handlists/115MS1314 Sadler.pdf

Manzon M. Comparative Education: The Construction of a Field / Maria Manzon // A thesis submitted in partial fulfilment of the requirements for the Degree of Doctor of Philosophy at The University of Hong Kong in March 2009. – 311 p.

How to Cite

Теодорович, А. (2013). Через вивчення зарубіжної педагогіки до кращого розуміння національної освіти. Studies in Comparative Education, (1). https://doi.org/10.31499/2306-5532.1.2013.18834

Issue

Section

ISTORIYA TA METODOLOGIYA PORIVNIALNYH DOSLIDZHEN