ОСОБЛИВОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ У ДВОСТУПЕНЕВІЙ ПЕДАГОГІЧНІЙ ОСВІТІ ФРАНЦІЇ (1989–2013 рр.)

Authors

  • Людмила Копенкіна

DOI:

https://doi.org/10.31499/2306-5532.3-4.2016.112655

Abstract

У статті  розглянуто особливості професійної підготовки вчителів у Франції в період з 1989 по 2013 роки. На основі теоретичного аналізу робіт французьких дослідників та освітніх документів з'ясовано передумови та результати численних модернізаційних змін структури та змісту професій-ної підготовки. Особлива увага приділяється аналізу періоду 2007–2013 років, який знаменувався приєднанням університетських інститутів підготовки вчителів до університетів, переходом педагогічної освіти на єдині європейські стандарти (ліценціат – магістр – доктор) та магістерські освітньо-професійні програми підготовки. Подано коротку характеристику типів педагогічних закладів, ролі та місця національного конкурсу та педагогічних практик у підготовці педагогічних кадрів у Франції. 

How to Cite

Копенкіна, Л. (2017). ОСОБЛИВОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ У ДВОСТУПЕНЕВІЙ ПЕДАГОГІЧНІЙ ОСВІТІ ФРАНЦІЇ (1989–2013 рр.). Studies in Comparative Education, (3-4). https://doi.org/10.31499/2306-5532.3-4.2016.112655

Issue

Section

PEDAGOGICHNA TEORIYA I PRAKTYKA