ОСОБЛИВОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ У ДВОСТУПЕНЕВІЙ ПЕДАГОГІЧНІЙ ОСВІТІ ФРАНЦІЇ (1989–2013 рр.)
DOI:
https://doi.org/10.31499/2306-5532.3-4.2016.112655Abstract
У статті розглянуто особливості професійної підготовки вчителів у Франції в період з 1989 по 2013 роки. На основі теоретичного аналізу робіт французьких дослідників та освітніх документів з'ясовано передумови та результати численних модернізаційних змін структури та змісту професій-ної підготовки. Особлива увага приділяється аналізу періоду 2007–2013 років, який знаменувався приєднанням університетських інститутів підготовки вчителів до університетів, переходом педагогічної освіти на єдині європейські стандарти (ліценціат – магістр – доктор) та магістерські освітньо-професійні програми підготовки. Подано коротку характеристику типів педагогічних закладів, ролі та місця національного конкурсу та педагогічних практик у підготовці педагогічних кадрів у Франції.
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2018 Людмила Копенкіна
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
The names and email addresses entered in this journal site will be used exclusively for the stated purposes of this journal and will not be made available for any other purpose or to any other party.
Responsibility for technical content and for protection of proprietary material rests solely with the author(s) and their organizations and is not the responsibility of the publisher, journal or its Editorial Staff.
The main author is responsible for ensuring that the article has been seen and approved by all the other authors.
It is the responsibility of the author to obtain all necessary copyright release permissions for the use of any copyrighted materials in the manuscript prior to the submission.