Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Studies in Comparative Education
Current
Archives
Announcements
About
About the Journal
Submissions
Editorial Team
Privacy Statement
Contact
Search
Search
Register
Login
Search
Search
Home
/
Archives
/
No. 3-4 (2016)
No. 3-4 (2016)
Published:
2017-10-23
ІСТОРІЯ РОЗВИТКУ ГУМАНІСТИЧНИХ ІДЕЙ У ЗАРУБІЖНІЙ ПЕДАГОГІЦІ (ВІД СТАРОДАВНЬОГО СВІТУ ДО XVI СТ.)
Валентина Кушнір
РОЗВИТОК ЖІНОЧОЇ ОСВІТИ В АНГЛІЇ: ОГЛЯД
Тетяна Комісаренко
БАГАТОСТУПЕНЕВА МАТЕМАТИЧНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ТЕХНІЧНОГО ПРОФІЛЮ У СИСТЕМІ НЕПЕРЕРВНОЇ ОСВІТИ В КОНТЕКСТІ ЄВРОПЕЙСЬКОЇ ІНТЕГРАЦІЇ
Тетяна Ярхо
ОСОБЛИВОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ У ДВОСТУПЕНЕВІЙ ПЕДАГОГІЧНІЙ ОСВІТІ ФРАНЦІЇ (1989–2013 рр.)
Людмила Копенкіна
ПРАКТИЧНІ ПІДХОДИ ДО МОДЕЛЮВАННЯ ЗМІСТУ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ У СПОЛУЧЕНОМУ КОРОЛІВСТВІ ВЕЛИКОЇ БРИТАНІЇ ТА ПІВНІЧНОЇ ІРЛАНДІЇ
Ірина Борисенко
НОРМАТИВНЕ ВПРОВАДЖЕННЯ ЄВРОПЕЙСЬКОГО ВИМІРУ ФІЗКУЛЬТУРНОЇ ОСВІТИ
Даріуш Скальські
POLISH AND UKRAINIAN EDUCATION: GENDER ASPECT IN CROSS-CULTURAL CONTEXT
Liudmyla Zagoruiko
ОСНОВНІ НАПРЯМИ РЕФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ ОСВІТИ В КНР НАПРИКІНЦІ КІНЦІ ХХ – НА ПОЧАТКУ ХХІ СТОЛІТТЯ
Павло Пироженко
ПРОФЕСІЙНИЙ РОЗВИТОК УЧИТЕЛІВ У НІМЕЧЧИНІ: СТАН, ВИКЛИКИ, ПЕРСПЕКТИВИ
Лариса Пасічник
ПРОФЕСІЙНЕ ПОРТФОЛІО ЯК ФОРМА КОНТРОЛЮ СФОРМОВАНОСТІ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ У МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ
Тетяна Гурова
THE ROLE OF FAMILY ENVIRONMENT AND CULTURE IN THE LANGUAGE DEVELOPMENT OF CHILDREN
Ewa Kiełb-Starczewska
T
Т Т
З
З З
I
І І
A
А А
A
A A
Information
For Readers
For Authors
For Librarians
Developed By
Open Journal Systems
Language
English
Українська
Keywords
professional training
higher education
educational policy
education
teaching methods
educational reforms
theatrical art
globalization
educational reform
critical thinking
Ukraine.
Ukraine
quality assurance
curriculum
STEM-oriented approach
general school
social skills
communicative competences
STEM-education.
computer-based literacy
communication.
manager
principal
competences
21st century life skills
test anxiety
anxiety
metacognition
empathy
risk-taking
self-esteem
attitudes
school
inhibition
affective factors