ПРОФЕСІЙНЕ ПОРТФОЛІО ЯК ФОРМА КОНТРОЛЮ СФОРМОВАНОСТІ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ У МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2306-5532.3-4.2016.112661Abstract
Статтю присвячено проблемі впровадження професійного портфоліо як форми контролю сформованості компетентностей у майбутнього вчителя англійської мови. Метою статті є обґрунтування доцільності вико-ристання професійного портфоліо як форми контролю сформованості ком-петентностей у майбутнього вчителя англійської мови. Визначено відпо-відність упроваджуваної роботи змісту компетентнісного підходу, сха-рактеризовано основні розділи професійного портфоліо філолога і критерії його оцінювання, наведено обґрунтування вчених щодо зміни наукової пара-дигми із знаннєвої на компетентнісну і, відповідно, підтверджено роль роботи із професійним портфоліо під час викладання практичних і теоре-тичних курсів майбутнім учителям для моделювання студентами власної освітньої траєкторії. На думку автора, професійне портфоліо може бути використане як проміжний, поточний і кінцевий вид контролю сформо-ваності компетентностей у майбутнього вчителя англійської мови.
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2018 Тетяна Гурова
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
The names and email addresses entered in this journal site will be used exclusively for the stated purposes of this journal and will not be made available for any other purpose or to any other party.
Responsibility for technical content and for protection of proprietary material rests solely with the author(s) and their organizations and is not the responsibility of the publisher, journal or its Editorial Staff.
The main author is responsible for ensuring that the article has been seen and approved by all the other authors.
It is the responsibility of the author to obtain all necessary copyright release permissions for the use of any copyrighted materials in the manuscript prior to the submission.