ПРОФЕСІЙНЕ ПОРТФОЛІО ЯК ФОРМА КОНТРОЛЮ СФОРМОВАНОСТІ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ У МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ

Authors

  • Тетяна Гурова

DOI:

https://doi.org/10.31499/2306-5532.3-4.2016.112661

Abstract

Статтю присвячено проблемі впровадження професійного портфоліо як форми контролю сформованості компетентностей у майбутнього вчителя англійської мови. Метою статті є обґрунтування доцільності вико-ристання професійного портфоліо як форми контролю сформованості ком-петентностей у майбутнього вчителя англійської мови. Визначено відпо-відність упроваджуваної роботи змісту компетентнісного підходу, сха-рактеризовано основні розділи професійного портфоліо філолога і критерії його оцінювання, наведено обґрунтування вчених щодо зміни наукової пара-дигми із знаннєвої на компетентнісну і, відповідно, підтверджено роль роботи із професійним портфоліо під час викладання практичних і теоре-тичних курсів майбутнім учителям для моделювання студентами власної освітньої траєкторії. На думку автора, професійне портфоліо може бути використане як проміжний, поточний і кінцевий вид контролю сформо-ваності компетентностей у майбутнього вчителя англійської мови.

How to Cite

Гурова, Т. (2017). ПРОФЕСІЙНЕ ПОРТФОЛІО ЯК ФОРМА КОНТРОЛЮ СФОРМОВАНОСТІ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ У МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ. Studies in Comparative Education, (3-4). https://doi.org/10.31499/2306-5532.3-4.2016.112661

Issue

Section

INNIVATSIYI U NAVCHANNI INOZEMNYH MOV