ОСНОВНІ НАПРЯМИ РЕФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ ОСВІТИ В КНР НАПРИКІНЦІ КІНЦІ ХХ – НА ПОЧАТКУ ХХІ СТОЛІТТЯ

Authors

  • Павло Пироженко

DOI:

https://doi.org/10.31499/2306-5532.3-4.2016.112659

Abstract

У статті проаналізовано передумови та основні тенденції реформу-вання шкільної освіти в Китаї наприкінці ХХ – перше десятиліття ХХІ століття. Висвітлено напрями розбудови сучасної системи освіти, розкрито сутність покладеної в основу сучасної модернізації освіти концепції, спрямованої на формування якостей особистості («Сучжи цзяоюй»), її відмінності від традиційної моделі «школа заради вишу» («Іюлі цзяоюй»).

Орієнтація на формування якостей особистості спричиняє постійне якісне оновлення освіти, зміст якої стає все більш прагматичним та фунда-ментальним. У процесі модернізації зменшується навчальне навантаження на учнів, встановлюються нові взаємовідносини між учасниками навчального процесу, відбувається перехід від авторитарної педагогіки до педагогіки спів-робітництва, партнерства і взаємодії. Управління середньою освітою передається регіонам, що призводить до часткової її децентралізації. 

How to Cite

Пироженко, П. (2017). ОСНОВНІ НАПРЯМИ РЕФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ ОСВІТИ В КНР НАПРИКІНЦІ КІНЦІ ХХ – НА ПОЧАТКУ ХХІ СТОЛІТТЯ. Studies in Comparative Education, (3-4). https://doi.org/10.31499/2306-5532.3-4.2016.112659

Issue

Section

OSVITNI SYSTEMY TA INSTYTUTSIYI