ПРАКТИЧНІ ПІДХОДИ ДО МОДЕЛЮВАННЯ ЗМІСТУ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ У СПОЛУЧЕНОМУ КОРОЛІВСТВІ ВЕЛИКОЇ БРИТАНІЇ ТА ПІВНІЧНОЇ ІРЛАНДІЇ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2306-5532.3-4.2016.112656Abstract
У статті розглянуто метод моделювання як один із засобів науково-педагогічного дослідження. Виокремлено етапи моделювання змісту початко-вої освіти у Сполученому Королівстві, до яких віднесено етап цілепокладання, добору і структурування змісту навчання, визначення результатів його засвоєння учнями. Акцентовано увагу на взаємозв’язку між змістовою і про-цесуальною складовою стандарту початкової освіти. Розкрито особливості процесу моделювання змісту початкової освіти в Англії, Уельсі, Північній Ірландії і Шотландії. Встановлено спільні інновації (об’єднання навчальних предметів; виокремлення ключових умінь; послідовність трансляції знань; міжпредметна інтеграція; результативна спрямованість навчання) і відмін-ності (упровадження ціннісного компонента в Шотландії; акцент на само-стійності в Північній Ірландії; різна кількість освітніх галузей і показників досягнутих результатів) у структуруванні стандарту початкової освіти в усіх частинах Сполученого Королівства.
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2018 Ірина Борисенко
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
The names and email addresses entered in this journal site will be used exclusively for the stated purposes of this journal and will not be made available for any other purpose or to any other party.
Responsibility for technical content and for protection of proprietary material rests solely with the author(s) and their organizations and is not the responsibility of the publisher, journal or its Editorial Staff.
The main author is responsible for ensuring that the article has been seen and approved by all the other authors.
It is the responsibility of the author to obtain all necessary copyright release permissions for the use of any copyrighted materials in the manuscript prior to the submission.