ПРАКТИЧНІ ПІДХОДИ ДО МОДЕЛЮВАННЯ ЗМІСТУ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ У СПОЛУЧЕНОМУ КОРОЛІВСТВІ ВЕЛИКОЇ БРИТАНІЇ ТА ПІВНІЧНОЇ ІРЛАНДІЇ

Authors

  • Ірина Борисенко

DOI:

https://doi.org/10.31499/2306-5532.3-4.2016.112656

Abstract

У статті розглянуто метод моделювання як один із засобів науково-педагогічного дослідження. Виокремлено етапи моделювання змісту початко-вої освіти у Сполученому Королівстві, до яких віднесено етап цілепокладання, добору і структурування змісту навчання, визначення результатів його засвоєння учнями. Акцентовано увагу на взаємозв’язку між змістовою і про-цесуальною складовою стандарту початкової освіти. Розкрито особливості процесу моделювання змісту початкової освіти в Англії, Уельсі, Північній Ірландії і Шотландії. Встановлено спільні інновації (об’єднання навчальних предметів; виокремлення ключових умінь; послідовність трансляції знань; міжпредметна інтеграція; результативна спрямованість навчання) і відмін-ності (упровадження ціннісного компонента в Шотландії; акцент на само-стійності в Північній Ірландії; різна кількість освітніх галузей і показників досягнутих результатів) у структуруванні стандарту початкової освіти в усіх частинах Сполученого Королівства.

How to Cite

Борисенко, І. (2017). ПРАКТИЧНІ ПІДХОДИ ДО МОДЕЛЮВАННЯ ЗМІСТУ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ У СПОЛУЧЕНОМУ КОРОЛІВСТВІ ВЕЛИКОЇ БРИТАНІЇ ТА ПІВНІЧНОЇ ІРЛАНДІЇ. Studies in Comparative Education, (3-4). https://doi.org/10.31499/2306-5532.3-4.2016.112656

Issue

Section

PEDAGOGICHNA TEORIYA I PRAKTYKA