ПРОФЕСІЙНИЙ РОЗВИТОК УЧИТЕЛІВ У НІМЕЧЧИНІ: СТАН, ВИКЛИКИ, ПЕРСПЕКТИВИ

Authors

  • Лариса Пасічник

DOI:

https://doi.org/10.31499/2306-5532.3-4.2016.112660

Abstract

На підставі аналізу наукових досліджень німецьких учених представлено професійний розвиток учителів у Німеччині. Подано загальну характерис-тику проблеми професійного розвитку в контексті навчання впродовж життя. Досліджено роль Центрів педагогічної освіти у забезпеченні не-перервності підготовки між трьома фазами: теоретичною (навчання в університеті), практичною (референдаріат) та підвищенням кваліфікації або пере підготовкою вчителів. Окреслено перспективні напрями діяльності Центрів щодо розвитку професійної компетентності вчителів. 

How to Cite

Пасічник, Л. (2017). ПРОФЕСІЙНИЙ РОЗВИТОК УЧИТЕЛІВ У НІМЕЧЧИНІ: СТАН, ВИКЛИКИ, ПЕРСПЕКТИВИ. Studies in Comparative Education, (3-4). https://doi.org/10.31499/2306-5532.3-4.2016.112660

Issue

Section

PEDAGOGICNYI PERSONAL