ДІАГНОСТИЧНІ ЗАВДАННЯ У ПРОЦЕСІ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ СТУДЕНТІВ (НА ПРИКЛАДІ КОШИЦЬКОГО УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ ПАВЛА ЙОЗЕФА ШАФАРИКА, СЛОВАЦЬКА РЕСПУБЛІКА)

Authors

  • Рената Орсова

DOI:

https://doi.org/10.31499/2306-5532.2.2016.112863

Abstract

Проведено узагальнення основних діагностичних завдань та наведено методики їх виконання під час психолого-педагогічної практики студентів – майбутніх учителів на прикладі Кошицького університету імені Павла Йозефа Шафарика (Словацька Республіка), а саме: дослідження підходів щодо мотивації та активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів на уроці; спостереження та аналіз нестандартних (складних) ситуацій з погляду учня; взаємодія (інтеракція) вчителя та учня в нестандартних ситуаціях; дослідження стилю викладацької діяльності учителя. Для виконання завдань студенти використовують педагогічне спостереження та інші методи досліджень у реальних умовах навчально-виховного процесу.

 

References

Список використаних джерел:

Bajtoš J. Mikrovyučovanie v pregraduál nejprípra veučiteľov / J. Bajtoš, R. Orosová. – Košice: Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, 2011 – 86 s.

Černotová M. Manuál pre študentov a učiteľov k pedagogickej praxі / M. Černotová, T. Majerová, D. Ščešnáková. – Prešov: Prešovská univerzita, 2010. – 48 s.

Darák M. Metodológia pedagogické hovýskumu. Terminologické minimum / M. Darák, J. Ferencová. – Prešov: ManaCon, 2001. – 230 s.

Gavora P. Učiteľ a žiacivkomunikáci / P. Gavora. – Bratislava: Univerzita Komenského v Bratislave, 2007. – 197 s.

Kontírová S. Pedagogická prax študentov učiteľstva akademickýych predmetov / S. Kontírová, B. Gajdošová, J. Sečková, K. Kimáková, A. Lešková, E. Onderová, O. Orosová, L. Šnajder. – Košice: Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, 2011. – 101 s.

Schnitzerová E. Učiteľská psychológiaII. (Vybrané kapitoly)/ E. Schnitzerová. – Košice: Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, 2002. – 186 s.

Šimoník O. Pedagogická praxe: některé problémy v «praktické» přípravě budoucích učitelů pro druhý stupeň základních škol / Oldřich Šimoník. – Brno: MSD,2005. – 128 s.

Turek I. Didaktika / I. Turek. – Bratislava: IuraEdition, 2010. – 598 s.

Zelina M. Stratégie a metódy rozvoja sposobnosti dieťaťa/ M. Zelina. – Bratislava: Iris, 2011. – 241 s.

Zelinová M. Tvorivý učiteľ / М. Zelinová, M. Zelina. – Bratislava: SPN, 1997. – 299 s.

References:

Bajtosh, J., & Orosova, R. (2011). Microteaching in undergraduate teacher training. Košice: Pavol Jozef Šafárik University in Košice.

Chernotova, M., Majerova, T., Scheshnakova, D. (2010). Manual for students and teachers for pedago-gical praxі. Prešov: University of Presov.

Darak, M., & Ferencova, J. (2001). Methodology of of pedagogical research. Terminological minimum. – Prešov: ManaCon.

Gavora, P. (2007). Teacher and pupils in communication. Bratislava: Comenius University in Bratislava.

Kontirova, S., Gajdoshova, B., Sechkova, J. et al. (2011). Pedagogical practice of teaching students academic subjects. Košice: Pavol Jozef Šafárik University in Košice.

Schnitzerova, E. (2002). The Teaching Psychology II. (Selected Chapters) Košice: Pavol Jozef Šafárik University in Košice.

Shimonik, O. (2005). Pedagogical practice: some problems in «practical» preparation of future teachers for the second stage of primary schools. Brno: MSD.

Turek, I. (2010). Didactics. – Bratislava: Iura Edition.

Zelina, M. (2011). Strategies and methods of developing the child's personality. Bratislava: Iris.

Zelinová, M., & Zelina, M. (1997). Creative teacher. Bratislava: SPN.

Published

2016-07-01

How to Cite

Орсова, Р. (2016). ДІАГНОСТИЧНІ ЗАВДАННЯ У ПРОЦЕСІ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ СТУДЕНТІВ (НА ПРИКЛАДІ КОШИЦЬКОГО УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ ПАВЛА ЙОЗЕФА ШАФАРИКА, СЛОВАЦЬКА РЕСПУБЛІКА). Studies in Comparative Education, 1(2). https://doi.org/10.31499/2306-5532.2.2016.112863

Issue

Section

PEDAGOGICHNA TEORIYA I PRAKTYKA