ДІАГНОСТИЧНІ ЗАВДАННЯ У ПРОЦЕСІ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ СТУДЕНТІВ (НА ПРИКЛАДІ КОШИЦЬКОГО УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ ПАВЛА ЙОЗЕФА ШАФАРИКА, СЛОВАЦЬКА РЕСПУБЛІКА)
DOI:
https://doi.org/10.31499/2306-5532.2.2016.112863Abstract
Проведено узагальнення основних діагностичних завдань та наведено методики їх виконання під час психолого-педагогічної практики студентів – майбутніх учителів на прикладі Кошицького університету імені Павла Йозефа Шафарика (Словацька Республіка), а саме: дослідження підходів щодо мотивації та активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів на уроці; спостереження та аналіз нестандартних (складних) ситуацій з погляду учня; взаємодія (інтеракція) вчителя та учня в нестандартних ситуаціях; дослідження стилю викладацької діяльності учителя. Для виконання завдань студенти використовують педагогічне спостереження та інші методи досліджень у реальних умовах навчально-виховного процесу.
References
Список використаних джерел:
Bajtoš J. Mikrovyučovanie v pregraduál nejprípra veučiteľov / J. Bajtoš, R. Orosová. – Košice: Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, 2011 – 86 s.
Černotová M. Manuál pre študentov a učiteľov k pedagogickej praxі / M. Černotová, T. Majerová, D. Ščešnáková. – Prešov: Prešovská univerzita, 2010. – 48 s.
Darák M. Metodológia pedagogické hovýskumu. Terminologické minimum / M. Darák, J. Ferencová. – Prešov: ManaCon, 2001. – 230 s.
Gavora P. Učiteľ a žiacivkomunikáci / P. Gavora. – Bratislava: Univerzita Komenského v Bratislave, 2007. – 197 s.
Kontírová S. Pedagogická prax študentov učiteľstva akademickýych predmetov / S. Kontírová, B. Gajdošová, J. Sečková, K. Kimáková, A. Lešková, E. Onderová, O. Orosová, L. Šnajder. – Košice: Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, 2011. – 101 s.
Schnitzerová E. Učiteľská psychológiaII. (Vybrané kapitoly)/ E. Schnitzerová. – Košice: Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, 2002. – 186 s.
Šimoník O. Pedagogická praxe: některé problémy v «praktické» přípravě budoucích učitelů pro druhý stupeň základních škol / Oldřich Šimoník. – Brno: MSD,2005. – 128 s.
Turek I. Didaktika / I. Turek. – Bratislava: IuraEdition, 2010. – 598 s.
Zelina M. Stratégie a metódy rozvoja sposobnosti dieťaťa/ M. Zelina. – Bratislava: Iris, 2011. – 241 s.
Zelinová M. Tvorivý učiteľ / М. Zelinová, M. Zelina. – Bratislava: SPN, 1997. – 299 s.
References:
Bajtosh, J., & Orosova, R. (2011). Microteaching in undergraduate teacher training. Košice: Pavol Jozef Šafárik University in Košice.
Chernotova, M., Majerova, T., Scheshnakova, D. (2010). Manual for students and teachers for pedago-gical praxі. Prešov: University of Presov.
Darak, M., & Ferencova, J. (2001). Methodology of of pedagogical research. Terminological minimum. – Prešov: ManaCon.
Gavora, P. (2007). Teacher and pupils in communication. Bratislava: Comenius University in Bratislava.
Kontirova, S., Gajdoshova, B., Sechkova, J. et al. (2011). Pedagogical practice of teaching students academic subjects. Košice: Pavol Jozef Šafárik University in Košice.
Schnitzerova, E. (2002). The Teaching Psychology II. (Selected Chapters) Košice: Pavol Jozef Šafárik University in Košice.
Shimonik, O. (2005). Pedagogical practice: some problems in «practical» preparation of future teachers for the second stage of primary schools. Brno: MSD.
Turek, I. (2010). Didactics. – Bratislava: Iura Edition.
Zelina, M. (2011). Strategies and methods of developing the child's personality. Bratislava: Iris.
Zelinová, M., & Zelina, M. (1997). Creative teacher. Bratislava: SPN.
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2018 Рената Орсова
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
The names and email addresses entered in this journal site will be used exclusively for the stated purposes of this journal and will not be made available for any other purpose or to any other party.
Responsibility for technical content and for protection of proprietary material rests solely with the author(s) and their organizations and is not the responsibility of the publisher, journal or its Editorial Staff.
The main author is responsible for ensuring that the article has been seen and approved by all the other authors.
It is the responsibility of the author to obtain all necessary copyright release permissions for the use of any copyrighted materials in the manuscript prior to the submission.