МЕХАНІЗМИ ЗАСВОЄННЯ СТУДЕНТАМИ-ІНОЗЕМЦЯМИ ФАХОВОЇ ТЕРМІНОЛОГІЇ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2306-5532.2.2016.112878Abstract
Проаналізовано розумові процеси засвоєння лексичних одиниць іноземної мови та нейрофізіологічні механізми переходу від чуттєвого сприйняття іншомовної лексики до її розуміння та вживання у мовленні, причини виникнення «мовної тривожності» та «мовних бар’єрів», що негативно впливають на процес засвоєння іншомовної лексики.
References
Список використаних джерел:
Гук І. С. Проблеми ефективного викладання професійно-орієнтованої іноземної мови студентам нефілологічних спеціальностей / І. С. Гук // Лінгвістична підготовка студентів нефілологічних спеціальностей вищих навчальних закладів у контексті Болонського процесу та загальноєвропей-ських рекомендацій з вивчення, викладання та оцінювання мов: Матеріали IV Міжнародної науково-методичної конференції, 3-4 жовтня 2013 року. - Одеса: Видавництво «ВМВ», 2013. – 336 с. – с. 203–208.
Король Е. М. Профессионально-ориентированное обучение иностранному языку в неязыковом ВУЗе на современном этапе развития образования / Е. М. Король // Лінгвістична підготовка студентів нефілологічних спеціальностей вищих навчальних закладів у контексті Болонського процесу та загальноєвропейських рекомендацій з вивчення, викладання та оцінювання мов: Матеріали IV Міжнародної науково-методичної конференції, 3–4 жовтня 2013 року. – Одеса: Видавництво «ВМВ», 2013. – 336 с. – с. 247–250.
Мінецька І. Українські ВНЗ щороку заробляють 65 мільонів доларів на навчанні іноземців / І. Мінецька // Освіта України. – 2007. – № 25. – 3 квіт. – С. 2.
Сухолиткий О. Шлях іноземця до українського диплома / О. Сухолиткий // Освіта України. – 2002. – № 55. – 12 лип. – С. 5.
Вікторова Л. В. Навчання професійного спілкування: психолого-педагогічний аспект / Л. В. Вікторова // Проблеми сучасної педагогічної освіти: зб. статей. Серія: Педагогіка і психологія. Ялта: РВНЗ «Кримський гуманітарний університет», 2014. Вип. 44. Ч. ІІІ. С. 6472.
Дьомін А. І. Теоретичні і методичні основи формування вмінь та навичок професійної термінології / А. І. Дьомін, П. Г. Лузан, О. А. Дьомін // Педагогіка і психологія професійної освіти. – 1999. – № 3. – С. 51–62.
References:
Huk, I. (2013) Problemy efektyvnogo vykladannja profesijno-oriientovanoiy inozemnoiy movy studentam nefilologichnykh spetsial’nostej. Odesa: “VMV».
Korol’, E. (2013) Professional’no-orientirovennoje obuchenie inostrannomu yazyku v neyazykovom vuze na sovremennom etape razvitiya obrazovaniya. Odesa: “VMV”.
Minetska, I. (2007) Ukraiynski VNZ schoroku zarobliaiyt’ 65 miljoniv dolariv na navchanni inozemtsiv. Osvita Ukrajiny. (25) p. 2.
Sukholytkyi, O. (2002) Shliakh inozemtsja do ukraiynskogo diploma. Osvita Ukrajiny. (55) p. 5.
Viktorova, L. (2014) Navchannia profesijnogo spilkuvannia: psykhologo-pedagogichnyj aspect. Problemy suchsnoji pedagogichnoji osvity. (44) pp. 6472.
Diomin, A. (1999) Teoretychni I metodychni osnovy formuvannia vmin’ ta navychok profesijnoji terminologiji. Pedagogika I psyhologija profesijnoji osvity. (3) pp. 51–62.
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2018 Олена Коротун
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
The names and email addresses entered in this journal site will be used exclusively for the stated purposes of this journal and will not be made available for any other purpose or to any other party.
Responsibility for technical content and for protection of proprietary material rests solely with the author(s) and their organizations and is not the responsibility of the publisher, journal or its Editorial Staff.
The main author is responsible for ensuring that the article has been seen and approved by all the other authors.
It is the responsibility of the author to obtain all necessary copyright release permissions for the use of any copyrighted materials in the manuscript prior to the submission.