МЕХАНІЗМИ ЗАСВОЄННЯ СТУДЕНТАМИ-ІНОЗЕМЦЯМИ ФАХОВОЇ ТЕРМІНОЛОГІЇ

Authors

  • Олена Коротун

DOI:

https://doi.org/10.31499/2306-5532.2.2016.112878

Abstract

Проаналізовано розумові процеси засвоєння лексичних одиниць іноземної мови та нейрофізіологічні механізми переходу від чуттєвого сприйняття іншомовної лексики до її розуміння та вживання у мовленні, причини виникнення «мовної тривожності» та «мовних бар’єрів», що негативно впливають на процес засвоєння іншомовної лексики.

References

Список використаних джерел:

Гук І. С. Проблеми ефективного викладання професійно-орієнтованої іноземної мови студентам нефілологічних спеціальностей / І. С. Гук // Лінгвістична підготовка студентів нефілологічних спеціальностей вищих навчальних закладів у контексті Болонського процесу та загальноєвропей-ських рекомендацій з вивчення, викладання та оцінювання мов: Матеріали IV Міжнародної науково-методичної конференції, 3-4 жовтня 2013 року. - Одеса: Видавництво «ВМВ», 2013. – 336 с. – с. 203–208.

Король Е. М. Профессионально-ориентированное обучение иностранному языку в неязыковом ВУЗе на современном этапе развития образования / Е. М. Король // Лінгвістична підготовка студентів нефілологічних спеціальностей вищих навчальних закладів у контексті Болонського процесу та загальноєвропейських рекомендацій з вивчення, викладання та оцінювання мов: Матеріали IV Міжнародної науково-методичної конференції, 3–4 жовтня 2013 року. – Одеса: Видавництво «ВМВ», 2013. – 336 с. – с. 247–250.

Мінецька І. Українські ВНЗ щороку заробляють 65 мільонів доларів на навчанні іноземців / І. Мінецька // Освіта України. – 2007. – № 25. – 3 квіт. – С. 2.

Сухолиткий О. Шлях іноземця до українського диплома / О. Сухолиткий // Освіта України. – 2002. – № 55. – 12 лип. – С. 5.

Вікторова Л. В. Навчання професійного спілкування: психолого-педагогічний аспект / Л. В. Вікторова // Проблеми сучасної педагогічної освіти: зб. статей. Серія: Педагогіка і психологія.  Ялта: РВНЗ «Кримський гуманітарний університет», 2014.  Вип. 44.  Ч. ІІІ.  С. 6472.

Дьомін А. І. Теоретичні і методичні основи формування вмінь та навичок професійної термінології / А. І. Дьомін, П. Г. Лузан, О. А. Дьомін // Педагогіка і психологія професійної освіти. – 1999. – № 3. – С. 51–62.

References:

Huk, I. (2013) Problemy efektyvnogo vykladannja profesijno-oriientovanoiy inozemnoiy movy studentam nefilologichnykh spetsial’nostej. Odesa: “VMV».

Korol’, E. (2013) Professional’no-orientirovennoje obuchenie inostrannomu yazyku v neyazykovom vuze na sovremennom etape razvitiya obrazovaniya. Odesa: “VMV”.

Minetska, I. (2007) Ukraiynski VNZ schoroku zarobliaiyt’ 65 miljoniv dolariv na navchanni inozemtsiv. Osvita Ukrajiny. (25) p. 2.

Sukholytkyi, O. (2002) Shliakh inozemtsja do ukraiynskogo diploma. Osvita Ukrajiny. (55) p. 5.

Viktorova, L. (2014) Navchannia profesijnogo spilkuvannia: psykhologo-pedagogichnyj aspect. Problemy suchsnoji pedagogichnoji osvity. (44) pp. 6472.

Diomin, A. (1999) Teoretychni I metodychni osnovy formuvannia vmin’ ta navychok profesijnoji terminologiji. Pedagogika I psyhologija profesijnoji osvity. (3) pp. 51–62.

Published

2016-07-01

How to Cite

Коротун, О. (2016). МЕХАНІЗМИ ЗАСВОЄННЯ СТУДЕНТАМИ-ІНОЗЕМЦЯМИ ФАХОВОЇ ТЕРМІНОЛОГІЇ. Studies in Comparative Education, 1(2). https://doi.org/10.31499/2306-5532.2.2016.112878

Issue

Section

INNIVATSIYI U NAVCHANNI INOZEMNYH MOV