САМОСТІЙНА РОБОТА СТУДЕНТІВ ЯК НЕОБХІДНА ДИДАКТИЧНА СКЛАДОВА У ВИВЧЕННІ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ У ВТНЗ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2306-5532.2.2016.112883Abstract
У статті розглянуто самостійну роботу студентів при вивченні іноземної мови як основунавчальної діяльності. Самостійна робота сприяє активізації пізнавальної діяльності студентів, індивідуалізації та інтенси-фікації навчального процесу. Вона забезпечує зростання знань, умінь та нави-чок студентів. Ефективність самостійної роботи студентів значною мірою залежить від організації її контролю викладачем. Мета контролю самостій-ної роботи студентів - допомогти студентові методично правильно, з мінімальними витратами часу засвоювати теоретичний матеріал і набути навички вирішення певних завдань знавчальних дисциплін. Самостійна робота студента є однією з найважливіших складових навчального процесу, у ході якої відбувається формування навичок, умінь і знань, і надалі забезпечується засвоєння студентом прийомів пізнавальної діяльності, інтерес до творчої роботи і, зрештою, здатність вирішувати навчальні і наукові завдання.
References
Список використаних джерел:
Абашєва Є. До питання про самостійну роботу студентів, що поглиблено вивчають іноземну мову в немовному ВНЗ / Є. Абашєва // Інститут транспорту і зв’язку. – 2012. – С. 221–223.
Кукушкин В.С. Введение в педагогическую деятельность: учеб. пособие. – Ростов н/Д: МарТ, 2002. – 217 с.
Пидкасистый П. И., Фридман Л. М., Гарунов М. Г. Психолого-дидактический справочник препо-давателя высшей школы. М.: Педагогическое общество России, 1999. – 354 с.
Педагогика и психология высшей школы: учеб. пособие / М. В. Булановой-Топорковой. Ростов н/Д: Феникс, 2002. – 544 с.
References:
Abashaeva, Ye. (2012) To the question of independent work of students taking advanced level of foreign at nonlinguistic high school. Institute of transport and communication.
Kukushkin, V. (2002) Introduction to pedagogical activity. Rostov na Donu: MarT.
Pidkasistyi, P., Fridman, L., Garunov, M. (1999) Psychological and didactic manual for teacher of higher school. M: Pedagogicheskoe obshchestvo Rosii.
Bulanova-Toporkova, M. (2002) Pedagogy and psychology of higher school. Rosrov na Donu: Feniks.
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2018 Світлана Цимбрило
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
The names and email addresses entered in this journal site will be used exclusively for the stated purposes of this journal and will not be made available for any other purpose or to any other party.
Responsibility for technical content and for protection of proprietary material rests solely with the author(s) and their organizations and is not the responsibility of the publisher, journal or its Editorial Staff.
The main author is responsible for ensuring that the article has been seen and approved by all the other authors.
It is the responsibility of the author to obtain all necessary copyright release permissions for the use of any copyrighted materials in the manuscript prior to the submission.