DOI: https://doi.org/10.31499/2306-5532.1.2009.17824

Альтернативна освіта як предмет наукового дискурсу у вітчизняному та зарубіжному педагогічному просторі

Оксана Заболотна

Abstract


У статті розкрито ключові поняття, пов’язані з альтернативною середньою освітою в Європі. Тлумачення наведених понять не суперечить науковій термінології, яка використовується у країнах ЄС. Матеріал для статті зібрано під час наукового стажування в Польщі за підтримки Фонду досліджень античної традиції (ОБТА).

В статье раскрыты ключевые понятия, связанные с альтернативным средним образованием в Европе. Толкование приведенных понятий не противоречит основной образовательной терминологии, которая используется в странах ЕС. Материалы для статьи собраны во время научного стажирования в Польше, которое финансировалось Фондом исследований античной традиции.

The article presents the main terms dealing with alternative secondary education in Europe. The terms’ explanation doesn’t contradict the education glossaries used in the EU countries. The article became possible due to the scholarship provided by the Fund of Antique Tradition Research (OBTA).

 

 


References


Тезаурус UNESCO. Режим доступу: http://www.ibe.unesco.org/en/ services/publications/ibe-education-thesaurus/2007-edition.html

Освітній глосарій EURYDYCE. Режим доступу: http://eacea.ec.europa.eu/ portal/page/portal/TESEDescriptor

Encyklopedia pedagogiczna XXI wieku. Tom IV. Warszawa: Wydawnictwo Academicke ‘Zak’, 2003. – 1295 s.

Sliwerski B. Edukacja alternatywna, dylematy teorii і praktyki. Krakow: Impuls, 1992. – 322 s.

Sliwerski B. Edukacja – wybrane kontrowersje i dylematy// Pedagogika alternatywna : dylematy teorii / red. nauk. Bogusіaw Њliwerski. Јуdџ ; Krakуw: «Impuls», 1995. – 433 s. S. 205 – 217.

Tyrala P. Poprzez alternatywnosc do edukacji rozumu // Pedagogika alternatywna : dylematy teorii / red. nauk. Bogusіaw Њliwerski. Јуdџ-Krakуw: Impuls, 1995. – S.47 – 53.

Wolthuter C.C. Classification of National Education Systems: A Multivariate Approach // Comparative Education Review. – 1997. – № 2. – p. 159 – 170




Copyright (c) 2018 Оксана Заболотна

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.