Порівняльна педагогіка в контексті сучасних суспільних викладів і змін

Authors

  • Констянтин Корсак

DOI:

https://doi.org/10.31499/2306-5532.2.2009.17850

Abstract

У статті розглянуті загальні тенденції наукового поступу, перспектив розбудови освіти для суспільства майбутнього, роль і місце порівняльно-педагогічних досліджень у цих процесах.

В статье рассматриваются общие тенденции научных сравнительно-педагогических исследований, перспектив развития образования для общества будущего, роль и место сравнительно-педагогических исследований в этих процессах.

The article deals with general tendencies of research in comparative education, prospects of developing education for the society of the future as well as the role and place of comparative education research in these processes.

 

 

References

Корсак К.В. Від початкової до первинної освіти: століття розвитку // Початкова школа. – № 2. – 2002. – С. 16-20.

Малькова З.А., Вульфсон Б.Л. Современная школа и педагогика в капиталистических странах. – М.: Просвещение, 1975. – 263 с.

Моисеев Н.Н. Универсум. Информация. Общество. — М.: Устойчивый мир, 2001. — 200 с.

Підласий І. Виклики життя і виховання молоді // Відкритий урок. – 2008. – № 1 -2. – С. 19-21.

Сбруєва А.А. Порівняльна педагогіка: Навчальний посібник. – Суми: Редакційно-видавничий відділ СДПУ, 1999. – 300 с.

Система народного образования в зарубежных странах на современном этапе: Страны социалистического содружества / Сб. научн. трудов / Редкол. Б.Ф. Мельниченко (отв.ред.) и др. – К.: КГПИ, 1988. – 108 с.

Соколова Л.Н., Кузьмина Е.Н., Радионов М.П. Сравнительная педагогика. – М.: Просвещение, 1978. – 312 с.

Урсул А., Романович А. Всемирный саммит по устойчивому развитию: итоги, надежды, перспективы // Вестник высшей школы (Alma mater) – № 4. – 2003. – С. 3-12.

Режим доступу: http://www.bdp.it/banche/banche.html

Pachocinski R. Pedagogika Porownawcza. — Bydgoszcz-W-wa, 1995. – 228 с.

How to Cite

Корсак, К. (2013). Порівняльна педагогіка в контексті сучасних суспільних викладів і змін. Studies in Comparative Education, (2). https://doi.org/10.31499/2306-5532.2.2009.17850

Issue

Section

ISTORIYA TA METODOLOGIYA PORIVNIALNYH DOSLIDZHEN