Структура інформаційної компетентності польських учителів

Authors

  • Леся Шевчук

DOI:

https://doi.org/10.31499/2306-5532.2.2009.18070

Abstract

Стаття присвячена інформаційній компетентності як складовій педагогічної компетентності польських учителів. Проаналізовано зміст поняття, властивості та структуру інформаційної компетентності учителів.

Статья посвящена информационной компетентности как составляющей педагогической компетентности польских учителей. Проанализировано содержание понятия, характеристики и структура информационной компетентности учителей.

The article is devoted to information proficiency as an element of Polish teachers’ proficiency. The notion has been defined; characteristics and information proficiency structure have been described.

 

 

References

Borawska-Kalbarczyk K. Internet jako miejsce uczenia sie a kompetencje informacyjne uczniуw. [електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.ap.krakow.pl/ptn/ref2005/borawska.pdf.

ICT competency standards for teachers: policy framework [електронний ресурс]. – Режим доступу: http://unesdoc.unesco.org/images/0015/001562/156210e.pdf

Kompetencje kluczowe w nowoczesnej szkole [електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.coveria.com.pl/nauczyciel/materialy/index.htm

Meighan R. Edukacja elastyczna. Jutro twojego dziecka decyduje sie dzisiaj. Torun: Nasza Szkoła, 1991. - 357 s.

ICT competency standards for teachers: policy framework [електронний ресурс]. – Режим доступу: http://unesdoc.unesco.org/images/0015/001562/156210e.pdf

Perron C. Computers and Information Systems // Tools for an Information Age. - NY, 1993. – 608 p

Strykowski W.: Kompetencje nauczyciela szkoły współczesnej // Edukacja Medialna. - 2002. - № 4.- s. 5-6.

Strykowski W., J. Strykowska, J. Pielachowski. Kompetencje

nauczyciela szkoły współczesnej. - Poznań: „eMPi2”, 2003. – 180s.

How to Cite

Шевчук, Л. (2013). Структура інформаційної компетентності польських учителів. Studies in Comparative Education, (2). https://doi.org/10.31499/2306-5532.2.2009.18070

Issue

Section

PEDAGOGICNYI PERSONAL