Порівняльно-педагогічний аналіз змісту та форм організації навчання майбутніх магістрів перекладу технічного профілюв університетах США та України

Authors

  • Олена Мартинюк

DOI:

https://doi.org/10.31499/2306-5532.1-2.2010.18089

Abstract

У статті розглянуто зміст та форми організації навчального процесу для підготовки магістрів перекладу технічного профілю в університетах США та України, наведено порівняльну характеристику особливостей професійної підготовки фахівців у сфері технічного перекладу у США та Україні.

В статье рассматриваются содержание и формы организации учебного процесса для подготовки магистров перевода технического профиля в университетах США и Украины, предлагается сравнительная характеристика особенностей профессиональной подготовки специалистов в области технического перевода в США и Украине.

The article deals with the peculiarities of Master’s degree in technical translation University training programs in the USA and in Ukraine. It also gives the comparative characteristics of the professional technical translators’ training system in Ukraine and the USA.

 

References

Вінницький національний технічний університет [Офіційний сайт] [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.vstu.edu.ua/ua.

Інститут гуманітарно-технічної освіти НПУ ім. М.П. Драгоманова [Офіційний сайт] [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://ingto.ho.ua.

Освітній портал [Офіційний сайт] [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.osvita.org.ua.

Babel University Professional School of Translation [Офіційний сайт] [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.babel.edu/english.

Translation Training Programs and Requirements [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.education-portal.com/translation_training.html.

University of Washington [Офіційний сайт] [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.hcde.washington.edu/nav-prog-advise/tjp.

University of Wisconsin-Madison [Офіційний сайт] [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://metj.engr.wisc.edu.

How to Cite

Мартинюк, О. (2013). Порівняльно-педагогічний аналіз змісту та форм організації навчання майбутніх магістрів перекладу технічного профілюв університетах США та України. Studies in Comparative Education, (1-2). https://doi.org/10.31499/2306-5532.1-2.2010.18089

Issue

Section

PEDAGOGICHNA TEORIYA I PRAKTYKA