Технологія використання електронного портфеля у професійнф підготовці майбутнього вчителяіноземної мови в університетах США

Authors

  • Інна Самойлюкевич

DOI:

https://doi.org/10.31499/2306-5532.1-2.2010.18103

Abstract

У статті розглянуто питання вдосконалення професійної підготовки вчителів іноземних мов в інформаційному суспільстві США. Досліджується історія і філософські засади запровадження ідеї професійного портфеля в освітню практику у США та особливості іі втілення в електронному форматі.

В статье рассматриваются вопросы совершенствования профессиональной подготовки учителей иностранных языков в информационном обществе США. Автор исследует историю и философские принципы внедрения идеи профессионального портфеля в образовательную практику в США и особенности её воплощения в электронном формате.

 

The article deals with the issues of modernization of foreign language teacher preparation in the US information society. The author investigates the history and philosophy of portfolio assessment in the American language teacher education context as well as the peculiarities of making an electronic portfolio and using it during preservice.

 

 

References

Морська Л.І. Методична система підготовки майбутнього вчителя іноземних мов до використання інформаційних технологій у навчанні учнів. Монографія. Тернопіль: ЕНПУ ім. В. Гнатюка, 2007. – 243 с.

Dice, M. & Goldenhersch, B. (2002). How to create a professional electronic portfolio: A guide for the preservice and beginning teacher. Dubuque, Iowa: Kendall/Hunt Publishing Company. – 262 p.

Barrett, H., & Wilkerson, J. (2004) «Conflicting Paradigms in Electronic Portfolio Approaches» [Retrieved January 21, 2010 from: http://electronicportfolios.org/systems/paradigms.html]

Pulliam, C.,& Weitman, C.J. (1997). Electronic portfolios: The case of accessibility. Childhood Education, 73(2), 96.

Barrett, H. (2004) «Electronic Portfolios as Digital Stories of Deep Learning: Emerging Digital Tools to Support Reflection in Learner-Centered Portfolios.» [Retrieved January 21, 2010 from:http://electronicportfolios.org/digistory/epstory.html]

How to Cite

Самойлюкевич, І. (2013). Технологія використання електронного портфеля у професійнф підготовці майбутнього вчителяіноземної мови в університетах США. Studies in Comparative Education, (1-2). https://doi.org/10.31499/2306-5532.1-2.2010.18103

Issue

Section

PEDAGOGICNYI PERSONAL