Проблема культури американської школи у вітчизняних порівняльно-педагогічних досліджень
DOI:
https://doi.org/10.31499/2306-5532.3-4.2010.18335Abstract
У статті розглянуто сутність поняття «культура школи», яку автор визначає як важливий чинник, що впливає на ефективність освітніх реформ; обґрунтовано доцільність аналізу особливостей культури американської школи у контексті вітчизняних порівняльно-педагогічних досліджень.
В статье рассмотрена сущность и основные составляющие понятия «культура школы», которую автор определяет как важный фактор, влияющий на эффективность образовательных реформ; обоснована необходимость анализа особенностей культуры американской школы в контексте отечественных сравнительно-педагогических исследований.
The article reveals the essence and the basic making concepts of «school culture» which the author defines as an important factor influencing the efficiency of educational reforms; necessity of analyzing American school culture peculiarities in the context of Ukrainian comparative research has been proved
References
Бевз О. П. Гуманістична педагогіка і психологія як основа підтримки саморозвиваючої особистості в освіті США / О. П. Бевз // Педагогіка і психологія. – 2006. – № 2 (51). – С. 107–114.
Бойченко М. А. Реформування управління загальною середньою освітою: досвід США : монографія / М. А. Бойченко. – Суми : Вид-во СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2009. – 180 с.
Вєтрова І. М. Розвиток альтернативної середньої освіти у США (друга половина ХХ століття) : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня кандидата пед. наук : спец. 13.00.01 «Загальна педагогіка та історія педагогіки» / Ірина Миколаївна Вєтрова. – Київ, 2008. – 20 с.
Голубкова Н. Л. Розвиток партнерства школи, сім’ї та громади: американський досвід / Н. Л. Голубкова // Педагогічні науки : зб. наук. пр. / редкол. : М. О. Лазарєв (відп. ред.) [та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2007. – Ч. 4. – С. 15–21.
Гулецька Я. Г. Полікультурна освіта студентської молоді в університетах США : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня кандидата пед. наук : спец. 13.00.01 «Загальна педагогіка та історія педагогіки» / Яна Гаврилівна Гулецька. – Київ, 2008. – 19 с.
Дмитриев Г. Д. Модернизм, постмодернизм и теория содержания школьного образования в США / Г. Д. Дмитриев // Педагогика. – 2007. – № 5. – С. 94–103.
Жуковський В. М. Морально-етичне виховання в американській школі (30-ті роки ХІХ ст. – 90-ті роки ХХ ст.) : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня доктора пед. наук : спец. 13.00.01 «Загальна педагогіка та історія педагогіки» / Василь Миколайович Жуковський. – Київ, 2004. – 28 с.
Gwozda M., Live the life or survive? Homo transgreditus in a free time, in: Homo creator or Homo ludens? Creators – internauts – travelers, W. Muszyński, M. Sokołowski (red.). – Torun, 2008. – P. 240–254.
Заїченко Н. В. Особливості позакласної роботи з учнівською молоддю в США / Н. В. Заїченко // Педагогіка і психологія. – 2005. – № 2 (47). – С. 127–137.
Ліхневська Т. А. Громадянське виховання учнівської молоді у середній школі США: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня кандидата пед. наук : спец. 13.00.01 «Загальна педагогіка та історія педагогіки» / Тетяна Анатоліївна Ліхневська. – Тернопіль, 2009. – 19 с.
Мілова О. Є. Тенденції постмодернізму в педагогічній теорії та практиці США (60–90-ті роки ХХ століття) : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня кандидата пед. наук : спец. 13.00.01 «Загальна педагогіка та історія педагогіки» / Оксана Євгенівна Мілова. – Луганськ, 2009. – 22 с.
Нагач М. В. Підготовка майбутніх учителів у школах професійного розвитку в США : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня кандидата пед. наук : спец. 13.00.04 «Теорія і методика професійної освіти» / Марина Володимирівна Нагач. – Київ, 2008. – 21 с.
Сбруєва А. А. Тенденції реформування середньої освіти розвинених англомовних країн в контексті глобалізації (90-ті рр. ХХ – початок ХХІ ст.) : монографія / А. А. Сбруєва. – Суми : ВАТ «Сумська обласна друкарня», Видавництво «Козацький вал», 2004. – 500 с.
Чорна Н. В. Оцінювання навчальних досягнень учнів методом тестування в педагогіці США : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня кандидата пед. наук : спец. 13.00.01 «Загальна педагогіка та історія педагогіки» / Наталія Володимирівна Чорна. – Житомир, 2005. – 23 с.
Downloads
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2018 Ганна Костенко
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
The names and email addresses entered in this journal site will be used exclusively for the stated purposes of this journal and will not be made available for any other purpose or to any other party.
Responsibility for technical content and for protection of proprietary material rests solely with the author(s) and their organizations and is not the responsibility of the publisher, journal or its Editorial Staff.
The main author is responsible for ensuring that the article has been seen and approved by all the other authors.
It is the responsibility of the author to obtain all necessary copyright release permissions for the use of any copyrighted materials in the manuscript prior to the submission.