Використання потенціалу навчальних предметів у процесі реалізації полікультурного виховання учнів державних середніх шкіл США

Authors

  • Світлана Лук'янчук

DOI:

https://doi.org/10.31499/2306-5532.3-4.2010.18354

Abstract

У статті розглянута проблема реалізації полікультурного виховання учнів у державних середніх школах США. Автор доводить, що цей процес відбувається шляхом інтеграції полікультурної складової в навчальні плани і програми на всіх етапах загальної середньої освіти більшості обов’язкових навчальних курсів у США.

В статье рассмотрена проблема реализации поликультурного воспитания учащихся в государственных средних школах США. Автор обосновывает, что этот процесс осуществляется путем интеграции поликультурной составляющей в учебные планы и программы на всех этапах средней школы США.

The article deals with the issue of students’ multicultural education in the US public schools. The author considers that it is realized by the integration of multicultural component to the curriculum and educational programs on all stages of the American secondary school

 

 

References

Бєланова Р.А. Естетичне виховання учнів у школах США: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук: спец. 13.00.01 «Загальна педагогіка і історія педагогіки» / Р. А. Бєланова. – Луганськ, 1997. – 18 с.

Джуринский А. Воспитание в России и за рубежом [Електронний ресурс] – М.: Просвещение. – 110 с. Режим доступу: http://prosv.informika.ru/metod/dgur/9.html

Лук’янчук С.Ф. Двомовне навчання в громадських школах США: минуле і сучасний стан. Наукові записки. Серія «Психологія і педагогіка». – Острог: Вид-во НаУ «Острозька Академія», 2007. – Вип. 9. – С. 290–299.

Adeeb, Patty and Bosnick, Janet. Hands-on Mathematics + Multicultural Education = Student Success [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http//www.edchange.org/multicultural/papers/math.html

D’Angelo, Andrea M. and Dixey, Brenda P. Using Multicultural Resources for Teachers to Combat Racial Prejudice in the Classroom [Електронний ресурс]: Early Childhood Education Journal. – Vol. 29. – #2. – Winter 2001. – P. 83–87. – с. 86 – Режим доступу до журн.: . http://www.content/l20nl69m37352377/fulltext.pdf

Escamilla, Kathy. Integrating Mexican-American History and Culture into the Social Studies Classroom [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.ericdigests.org/1992-2/mexian.htm

Freed, B. Andrea. Multicultural Science Education: Myths, Legends, and Moon Phases. http//www.newhorizons.org/strategies/multicultural/freed.htm

Gollnick, Donna M., Chinn, Philip C. Multicultural Education for Exceptional Children [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.ericdigests.org/pre-9220/exceptional.htm

Higgins, Jennifer Johnson. Multicultural Children’s Literature: Creating and Applying an Evaluation Tool in Response to the Needs of Urban Educators [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://www.newhorizons.org/strategies/multicultural/higgins.htm

Legislative History of Hispanic Heritage Month [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.latino.sscnet.ucla.edu/heritage/hispan.htm

The status of bilingual education in America [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.proenglish.org/issues/education/bestatus.html

How to Cite

Лук’янчук, С. (2013). Використання потенціалу навчальних предметів у процесі реалізації полікультурного виховання учнів державних середніх шкіл США. Studies in Comparative Education, (3-4). https://doi.org/10.31499/2306-5532.3-4.2010.18354

Issue

Section

OSVITNI SYSTEMY TA INSTYTUTSIYI