Альтернативні типології освітніх реформ

Authors

  • Алла Василюк

DOI:

https://doi.org/10.31499/2306-5532.3-4.2010.18476

Abstract

У статті висвітлено сучасні підходи до дослідження типологій освітніх реформ, які ґрунтуються на визначених критеріях і можуть застосовуватися для аналізу змін систем освіти минулого, сучасного і майбутнього.

В статье освещены современные подходы к исследованию типологий образовательных реформ, которые основываются на определенных критериях и могут применяться для анализа изменений систем образования прошлого, настоящего и будущего.

The article presents modern approaches to research typologies of educational reforms which are based on certain criteria are shined and can be applied to the analysis of changes of education systems of the past, modern and future

 

 


References

Лексин, В., Швецов, А. Общая теория реформ. Контуры и система исследования // Теория и практика организации проведения реформ. Сборник трудов Института системного анализа Российской Академии наук / ред. В.Н. Лексин. – М.: УРСС, 1995. – С. 6–51.

Pachociński, R. Strategie reform oświatowych na świecie. – Warszawa: IBE, 2003. – 184 s.

Carnoy, M., Levin, H. The limits of educational reform. – New York, 1976.

Tchorzewski, A. Uwarunkowania i kreatorzy reform edukacyjnych // Edukacja w dialogu i reformie / pod red. A. Karpińskiej. – Białystok: Trans Humana, 2002. – S. 88–102.

Birzea, C. Reformni proces ve skolstvi transformujicich se zemi sredni a vychodni Evropy // Reformy skolstvi ve sredni a vychodni Evrope. Prubehy a vysledky. – Praha, 1996. – S. 6–19.

Śliwerski, B. Jak zmieniać szkołę? Studia z polityki oświatowej i pedagogiki porównawczej. – Kraków: Impuls, 1998. – 293 s.

How to Cite

Василюк, А. (2013). Альтернативні типології освітніх реформ. Studies in Comparative Education, (3-4). https://doi.org/10.31499/2306-5532.3-4.2010.18476

Issue

Section

OSVITNI REFORMY I INNOVATSIYI