Інноваційний потенціал реформування управління загальною середньою освітою США та засоби його використання в Украні

Authors

  • Марина Бойченко

DOI:

https://doi.org/10.31499/2306-5532.3-4.2010.18479

Abstract

У статті висвітлено позитивні концептуальні ідеї і досвід реформування системи управління загальною середньою освітою у США, охарактеризовано перспективи використання відповідного американського досвіду з метою вдосконалення управління шкільною освітою в Україні.

В статье освещены положительные концептуальные идеи американского опыта реформирования управления общим средним образованием на разных уровнях функционирования образовательной системы и возможности их использования в Украине с учётом особенностей управления отечественным образованием

The article analyses positive conceptual ideas of American secondary education management reforming experience at different functioning levels of education system and the means of their employment in Ukraine taking into consideration peculiarities of education management in our country

 

References

Національна доктрина розвитку освіти // Освіта. – 2002. – 24 квітня – 1 травня. – № 26. – С. 2–4.

Putting standards to the test : A design for evaluating the systemic reform in education / [M. Puma, J. Raphael, K. Olson, J. Hannaway]. – Washington, D.C. : Urban Institute ; Education Policy Center, 2000. – 143 p.

Rorrer A. Districts as institutional actors in educational reform / A. Rorrer, L. Skrla, J. Scheurich // Educational Administration Quarterly. – August 2008. – Vol. 44, № 3. – Р. 307–358.

How to Cite

Бойченко, М. (2013). Інноваційний потенціал реформування управління загальною середньою освітою США та засоби його використання в Украні. Studies in Comparative Education, (3-4). https://doi.org/10.31499/2306-5532.3-4.2010.18479

Issue

Section

OSVITNI REFORMY I INNOVATSIYI