Особливості екологічної освіти у вищих навчальних закладах зарубіжних країн

Authors

  • Ірина Січко

DOI:

https://doi.org/10.31499/2306-5532.1.2011.18554

Abstract

У статті проаналізовано організацію екологічної освіти в зарубіжних країнах. Акцент зроблено на тому положенні, що екологічним пріоритетом є освіта для сталого розвитку суспільства на засадах екоцентричної парадигми. Обґрунтовано потребу детального вивчення сутності інноваційного процесу в контексті Болонських декларацій, його структури, темпів розвитку, меж, за якими виникають загрози руйнування національної системи освіти в Україні.

В статье проанализирована организация экологического образования в зарубежных странах. Акцент сделан на том положении, что экологическим приоритетом является образование для устойчивого развития общества на принципах экоцентричной парадигмы. Обоснована необходимость детального изучения сущности инновационного процесса в контексте болонских деклараций, его структуры, темпов развития, своеобразных границ, за которыми возникают угрозы разрушения национальной системы образования в Украине.

The analysis of ecological education in foreign countries has been done. The education for balanced society development, an all-round development of education and culture on the ecocentric paradigm basis are the ecological priority. The need of the innovative process essence detailed study in the context of Bolonian declarations, its structure, development speed and the limits behind which appears the threat of Ukrainian educational system destruction is grounded.

 

 

References

Бочарова О. А. Модернізація вищої школи у сучасній Франції: дис. … канд. пед. наук: 13.00.01. – Горлівка, 2006. – 197 с.

Козак Т. Н. Організаційно-педагогічні засади впровадження кредитно-модульної системи підготовки фахівців у вищих педагогічних навчальних закладах III–IV рівнів акредитації: дис. … канд. пед. наук: 13.00.01. – К., 2007. – 270 с.

Локшина О. І. Європейська довідкова система як інструмент упровадження компетентнісного підходу в освіту країн-членів Європейського Союзу // Педагогіка і психологія. – 2007. – № 1(54). – С. 131–142.

Пуховська Л. П. Професійна підготовка вчителів у Західній Європі: спільність і розбіжності. – К.: Вища шк., 1997. – 179 с.

Холстед М., Орджи Т. Ключевые компетенции в системе Великобритании // Современные подходы к компетентностно ориентированному образованию: Материалы семинара / Под ред. А. В. Великановой. – Самара, 2001. – С. 24–27.

Швед М. С. Розвиток екологічного мислення студентів університету в процесі професійної підготовки: дис. канд. пед.наук: 13.00.04. – К.,1997. – 211 с.

Швед М. С. Тенденції розвитку зарубіжної екологічної освіти // Вісник Львів. ун-ту. – Сер. Педагогічна. – 2003. – Вип. 17. – С. 167–174.

How to Cite

Січко, І. (2013). Особливості екологічної освіти у вищих навчальних закладах зарубіжних країн. Studies in Comparative Education, (1). https://doi.org/10.31499/2306-5532.1.2011.18554

Issue

Section

OSVITNI SYSTEMY TA INSTYTUTSIYI