Особливості екологічної освіти у вищих навчальних закладах зарубіжних країн
DOI:
https://doi.org/10.31499/2306-5532.1.2011.18554Abstract
У статті проаналізовано організацію екологічної освіти в зарубіжних країнах. Акцент зроблено на тому положенні, що екологічним пріоритетом є освіта для сталого розвитку суспільства на засадах екоцентричної парадигми. Обґрунтовано потребу детального вивчення сутності інноваційного процесу в контексті Болонських декларацій, його структури, темпів розвитку, меж, за якими виникають загрози руйнування національної системи освіти в Україні.
В статье проанализирована организация экологического образования в зарубежных странах. Акцент сделан на том положении, что экологическим приоритетом является образование для устойчивого развития общества на принципах экоцентричной парадигмы. Обоснована необходимость детального изучения сущности инновационного процесса в контексте болонских деклараций, его структуры, темпов развития, своеобразных границ, за которыми возникают угрозы разрушения национальной системы образования в Украине.
The analysis of ecological education in foreign countries has been done. The education for balanced society development, an all-round development of education and culture on the ecocentric paradigm basis are the ecological priority. The need of the innovative process essence detailed study in the context of Bolonian declarations, its structure, development speed and the limits behind which appears the threat of Ukrainian educational system destruction is grounded.
References
Бочарова О. А. Модернізація вищої школи у сучасній Франції: дис. … канд. пед. наук: 13.00.01. – Горлівка, 2006. – 197 с.
Козак Т. Н. Організаційно-педагогічні засади впровадження кредитно-модульної системи підготовки фахівців у вищих педагогічних навчальних закладах III–IV рівнів акредитації: дис. … канд. пед. наук: 13.00.01. – К., 2007. – 270 с.
Локшина О. І. Європейська довідкова система як інструмент упровадження компетентнісного підходу в освіту країн-членів Європейського Союзу // Педагогіка і психологія. – 2007. – № 1(54). – С. 131–142.
Пуховська Л. П. Професійна підготовка вчителів у Західній Європі: спільність і розбіжності. – К.: Вища шк., 1997. – 179 с.
Холстед М., Орджи Т. Ключевые компетенции в системе Великобритании // Современные подходы к компетентностно ориентированному образованию: Материалы семинара / Под ред. А. В. Великановой. – Самара, 2001. – С. 24–27.
Швед М. С. Розвиток екологічного мислення студентів університету в процесі професійної підготовки: дис. канд. пед.наук: 13.00.04. – К.,1997. – 211 с.
Швед М. С. Тенденції розвитку зарубіжної екологічної освіти // Вісник Львів. ун-ту. – Сер. Педагогічна. – 2003. – Вип. 17. – С. 167–174.
Downloads
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2018 Ірина Січко
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
The names and email addresses entered in this journal site will be used exclusively for the stated purposes of this journal and will not be made available for any other purpose or to any other party.
Responsibility for technical content and for protection of proprietary material rests solely with the author(s) and their organizations and is not the responsibility of the publisher, journal or its Editorial Staff.
The main author is responsible for ensuring that the article has been seen and approved by all the other authors.
It is the responsibility of the author to obtain all necessary copyright release permissions for the use of any copyrighted materials in the manuscript prior to the submission.