Психолого-педагогічні основи школи дії В.А. Лая

Authors

  • Людмила Веремюк

DOI:

https://doi.org/10.31499/2306-5532.1.2011.18555

Abstract

У статті розкрито зміст поняття «школа дії» та дотичних до нього понять «сприймання», «перероблення», «вираження», «дія», «реакція» у контексті педагогічних, психологічних та філософських досліджень. Визначено психолого-педагогічні основи «школи дії» В. А. Лая.

В статье раскрыто содержание понятия «школа действия» и касательных к нему понятий «восприятие», «переработка», «выражение», «действие», «реакция» в контексте педагогических, психологических и философских исследований. Определены психолого-педагогические основы «школы действия» В. А. Лая

The article deals with the concept of «school action» and related concepts to it, «perception, processing, expression, action, reaction» in the context of pedagogical, psychological and philosophical studies. Psychological and pedagogical basis of «school of action» of W. A. Lay are determinet.

 

 

References

Барило О. А. Ідеї вільного виховання в реформаторській педагогіці кінця ХІХ – першої третини ХХ століття. – Дис. канд. пед. наук 2004. – 234 с.

Великий тлумачний словник сучасної української мови / Уклад. і голов. ред. В. Т. Бусел. – К.; Ірпінь: ВТФ «Перун», 2004. – 1440 с.

Гончаренко С. У. Український педагогічний словник. – К.: Либідь, 1997. – 376 с.

Дистервег А. Избранные педагогические сочинения. – М., 1956. – 432 с.

Енциклопедія освіти / Акад. пед. наук України; головний ред. В. Г. Кремень. – К.: Юрінком Інтер, 2008. – 1040 с.

Загальна психологія / За ред. С. Д. Максименка. – 2-е вид. – Вінниця: Нова книга, 2004. – 704 с.

Коваленко Є. І., Бєлкіна Н. І. Історія зарубіжної педагогіки. Хрестоматія. – К.: Центр навчальної літератури, 2006.

Педагогічний словник / За ред. дійсного члена АПН України Ярмаченка М. Д. – К.: Педагогічна думка, 2001.

Педагогическая энциклопедия / Гл. ред. А. И. Каиров и Ф. Н. Петров. – т. 2. – М.: Советская Энциклопедия, 1965. – 912 с.

Шапар В. Б. Психологічний тлумачний словник. – Х.: Прапор, 2004. – 640 с.

Carle,Ursula/Unckel, Anne (Hrsg.). Entwicklungszeiten – Forschungsperspektiven für die Grundschule (=Jahrbuch Grundschulforschung 8). Vs Verlag; Auflage: 1,2004. – 244 S. –[Електронний ресурс].–Режим доступу: http://www.amazon.de/Entwicklungszeiten-Forschungsperspektiven-für-die-Grundschule/dp/3531143034

Depaepe, Marc. Zum Wohl des Kindes?, Pädologie, pädagogische Psychologie und experimentelle Pädagogik in Europa und den USA, 1890–1940. Weinheim/Leuven, 1993. – 472 s. –[Електронний ресурс].–Режим доступу: http://www.isbnlib.org/isbn/389271438X/Zum-Wohl-des-Kindes-PAdologie-pAdagogische-Psychologie-und-experimentelle-PAdagogik.

Experimentelle Didaktik. Ihre Grundlegung mit besonderer Rücksicht auf Muskelsinn, Wille und Tat von Dr. W. A. Lay. 2 Auflage. – Otto Nemnich Verlag. – Leipzig, 1903. – 615 s.

Hopf Caroline. Die experimentelle Pädagogik : empirische Erziehungswissenschaft in Deutschland am Anfang des 20. Jahrhunderts / von Caroline Hopf. – Bad Heilbrunn/Obb. : Klinkhardt. 2004 – 344 s. –[Електронний ресурс].–Режим доступу: http://www.ulb.tu-darmstadt.de/tocs/120906848.pdf

Lay W. A. Tatschule als natur- und kulturgemäße Schulreform. Zugleich Anklage und Mahnruf. 2., verb. Aufl., Osterwiek/ Harz. – 1921. – 98 s.

Schröder Hartwig. Didaktisches Wörterbuch: Wörterbuch der Fachbegriffe von «Abbilddidaktik bis Zugpferd– Effekt»/ von Hartwig Schröder. – 3., erw. und aktualisierte Aufl., – München; Wien; Oldenburg, 2001.

How to Cite

Веремюк, Л. (2013). Психолого-педагогічні основи школи дії В.А. Лая. Studies in Comparative Education, (1). https://doi.org/10.31499/2306-5532.1.2011.18555

Issue

Section

OSVITNI SYSTEMY TA INSTYTUTSIYI