Психолого-педагогічні основи школи дії В.А. Лая
DOI:
https://doi.org/10.31499/2306-5532.1.2011.18555Abstract
У статті розкрито зміст поняття «школа дії» та дотичних до нього понять «сприймання», «перероблення», «вираження», «дія», «реакція» у контексті педагогічних, психологічних та філософських досліджень. Визначено психолого-педагогічні основи «школи дії» В. А. Лая.
В статье раскрыто содержание понятия «школа действия» и касательных к нему понятий «восприятие», «переработка», «выражение», «действие», «реакция» в контексте педагогических, психологических и философских исследований. Определены психолого-педагогические основы «школы действия» В. А. Лая
The article deals with the concept of «school action» and related concepts to it, «perception, processing, expression, action, reaction» in the context of pedagogical, psychological and philosophical studies. Psychological and pedagogical basis of «school of action» of W. A. Lay are determinet.
References
Барило О. А. Ідеї вільного виховання в реформаторській педагогіці кінця ХІХ – першої третини ХХ століття. – Дис. канд. пед. наук 2004. – 234 с.
Великий тлумачний словник сучасної української мови / Уклад. і голов. ред. В. Т. Бусел. – К.; Ірпінь: ВТФ «Перун», 2004. – 1440 с.
Гончаренко С. У. Український педагогічний словник. – К.: Либідь, 1997. – 376 с.
Дистервег А. Избранные педагогические сочинения. – М., 1956. – 432 с.
Енциклопедія освіти / Акад. пед. наук України; головний ред. В. Г. Кремень. – К.: Юрінком Інтер, 2008. – 1040 с.
Загальна психологія / За ред. С. Д. Максименка. – 2-е вид. – Вінниця: Нова книга, 2004. – 704 с.
Коваленко Є. І., Бєлкіна Н. І. Історія зарубіжної педагогіки. Хрестоматія. – К.: Центр навчальної літератури, 2006.
Педагогічний словник / За ред. дійсного члена АПН України Ярмаченка М. Д. – К.: Педагогічна думка, 2001.
Педагогическая энциклопедия / Гл. ред. А. И. Каиров и Ф. Н. Петров. – т. 2. – М.: Советская Энциклопедия, 1965. – 912 с.
Шапар В. Б. Психологічний тлумачний словник. – Х.: Прапор, 2004. – 640 с.
Carle,Ursula/Unckel, Anne (Hrsg.). Entwicklungszeiten – Forschungsperspektiven für die Grundschule (=Jahrbuch Grundschulforschung 8). Vs Verlag; Auflage: 1,2004. – 244 S. –[Електронний ресурс].–Режим доступу: http://www.amazon.de/Entwicklungszeiten-Forschungsperspektiven-für-die-Grundschule/dp/3531143034
Depaepe, Marc. Zum Wohl des Kindes?, Pädologie, pädagogische Psychologie und experimentelle Pädagogik in Europa und den USA, 1890–1940. Weinheim/Leuven, 1993. – 472 s. –[Електронний ресурс].–Режим доступу: http://www.isbnlib.org/isbn/389271438X/Zum-Wohl-des-Kindes-PAdologie-pAdagogische-Psychologie-und-experimentelle-PAdagogik.
Experimentelle Didaktik. Ihre Grundlegung mit besonderer Rücksicht auf Muskelsinn, Wille und Tat von Dr. W. A. Lay. 2 Auflage. – Otto Nemnich Verlag. – Leipzig, 1903. – 615 s.
Hopf Caroline. Die experimentelle Pädagogik : empirische Erziehungswissenschaft in Deutschland am Anfang des 20. Jahrhunderts / von Caroline Hopf. – Bad Heilbrunn/Obb. : Klinkhardt. 2004 – 344 s. –[Електронний ресурс].–Режим доступу: http://www.ulb.tu-darmstadt.de/tocs/120906848.pdf
Lay W. A. Tatschule als natur- und kulturgemäße Schulreform. Zugleich Anklage und Mahnruf. 2., verb. Aufl., Osterwiek/ Harz. – 1921. – 98 s.
Schröder Hartwig. Didaktisches Wörterbuch: Wörterbuch der Fachbegriffe von «Abbilddidaktik bis Zugpferd– Effekt»/ von Hartwig Schröder. – 3., erw. und aktualisierte Aufl., – München; Wien; Oldenburg, 2001.
Downloads
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2018 Людмила Веремюк
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
The names and email addresses entered in this journal site will be used exclusively for the stated purposes of this journal and will not be made available for any other purpose or to any other party.
Responsibility for technical content and for protection of proprietary material rests solely with the author(s) and their organizations and is not the responsibility of the publisher, journal or its Editorial Staff.
The main author is responsible for ensuring that the article has been seen and approved by all the other authors.
It is the responsibility of the author to obtain all necessary copyright release permissions for the use of any copyrighted materials in the manuscript prior to the submission.