Тенденція як наукова категорія порівняльної педагогіки

Authors

  • Олена Локшина

DOI:

https://doi.org/10.31499/2306-5532.2.2011.18585

Abstract

Стаття присвячена розгляду категорії «тенденція», яка в умовах посилення прогностичної функції порівняльної педагогіки перетворюється на базову наукову категорію порівняльно-педагогічних досліджень.

Статья посвящена рассмотрению категории «тенденция», которая в условиях усиления прогностической функции сравнительной педагогики становится базовой.

The article is devoted to the analysis of the category «tendency», which becomes a basic one under the conditions of intensification of the prognostic function of the comparative education.


References

Василюк А. Нариси з порівняльної педагогіки / А. Василюк, К. Корсак, Н. Яковець. – Ніжин : Ред.-видав. відділ НДПУ, 2002. – 119 с.

Вульфсон Б. Л. Сравнительная педагогика: история и современные проблемы / Б. Л. Вульфсон. – М. : УРАО, 2003.

– 232 с.

Єгоров Г., Лавриченко Н. Тенденції розвитку порівняльної педагогіки за кордоном / Георгій Єгоров, Наталія Лавриченко // Шлях освіти. – 1999. – № 1. – С. 19–23.

Лавриченко Н. Методологічні аспекти порівняльно-педагогічних досліджень / Наталія Лавриченко // Шлях освіти. – 2006. – № 2. – С. 17–23.

Лавриченко Н. Порівняльна педагогіка: віхи розвитку / Наталія Лавриченко / Порівняльно-педагогічні студії–2010 : матеріали науково-практичного семінару 17 червня 2010 року (м. Київ). За заг. ред. О. І. Локшиної та Н. І. Поліхун. – Київ : Інформаційні системи, 2010. – 128 с.

Локшина О. Порівняльна педагогіка: здобутки двохсотлітнього розвитку та сучасні проблеми / Олена Локшина // Порівняльно-пед. студії. – 2010. – № 3/4. – С. 6–15.

Огієнко О. І. Тенденції розвитку освіти дорослих у скандинавських країнах : монографія / О. І. Огієнко / за ред. Н. Г. Ничкало. – Суми : Еллада, 2008. – 444 с.

Писарева Л. И. Сравнительная педагогика в ФРГ: предмет, задачи и тематика исследований / Писарева Л. И // Методолог. проблемы сравнит. педагогики. – М., 1991. – С. 38–51.

Сбруєва А. А. Порівняльна педагогіка : навч. посіб. / А. А. Сбруєва. – Суми : СДПУ, 1999. – 300 с.

Bereday G.Z.F. Comparative Method in Education / George Z.F. Bereday. – N.Y. : Holt, Rinehart and Winston, 1964. – 302 p.

Bray M. Comparative Education in the Era of Globalisation: Evolution, Mission and Roles / Mark Bray // Policy Futures in Education. – 2003. – Vol. 1, No. 2. – P. 209–224.

Bray M. Introduction / Mark Bray, Bob Adamson, Mark Mason / Comparative Education Research: Approaches and Methods. Ed. by Mark Bray, Bob Adamson and Mark Mason. – Hong Kong : Comparative Education Research Centre (CERC), Springer, 2007. – P. 1–11.

Kelly G. P. Debates and Trends in Comparative Education / Gail P. Kelly // Emergent Issues in Education. Comparative Perspectives. Robert F. Arnove (Editor). – Albany : State University of New York Press, 1992. – P. 13–22.

Mattheou D. The Changing Educational Context and the Quest for a New Paradigm in Comparative Education / Dimitris Mattheou // International Handbook of Comparative Education. Part One. Editors Robert Cowen and Andreas M. Kazamias. – London – New York: Springer Dordrecht Heidelberg, 2009. – P. 59–68.

Mitter W. Comparative Education in Europe / Wolfgang Mitter // International Handbook of Comparative Education. Part One. Editors Robert Cowen and Andreas M. Kazamias. – London – New York: Springer Dordrecht Heidelberg, 2009. – P. 87–98.

Noah H. J. Toward A Science of Comparative Education / Harold J. Noah and Max A. Eckstein. – New York : Macmillan, 1969. – 209 p.

Phillips D. Comparative Education: Method / David Phillips // Research in Comparative and International Education. – 2006. – Vol. 1, No. 1. – P. 301–319.

Rust V. D. Reflections on the Development of Comparative Education / Val D. Rust, Brian Johnstone, Carine Allaf // International Handbook of Comparative Education. Part One. Editors Robert Cowen and Andreas M. Kazamias. – London – New York: Springer Dordrecht Heidelberg, 2009. – P. 121–135.

Rust V. D. The Meanings of the Term Comparative in Comparative Education / Val D. Rust // World Studies in Education. – 2002. – № 1 & 2. – P. 53–68.

How to Cite

Локшина, О. (2013). Тенденція як наукова категорія порівняльної педагогіки. Studies in Comparative Education, (2). https://doi.org/10.31499/2306-5532.2.2011.18585

Issue

Section

ISTORIYA TA METODOLOGIYA PORIVNIALNYH DOSLIDZHEN