Розвиток теорії освітніх змін в агломовних країнах

Authors

  • Катерина Шихненко

DOI:

https://doi.org/10.31499/2306-5532.2.2011.18601

Abstract

У статті проаналізовано історичні витоки теорії освітніх змін як сучасного феномена в англомовних країнах, розглянуті періоди становлення та формування теорії, визначені особливості її розвитку на кожному етапі. Охарактеризовано базисний термінологічний апарат теорії освітніх змін.

В статье проанализированы этапы становления, развития и формирования теории образовательных изменений как нового явления в англоязычных странах, определены особенности развития теории на каждом этапе. Охарактеризован базисный терминологический аппарат теории образовательных изменений.

The article analyzes the historical roots of the theorу of educational change as a new phenomenon in modern English-speaking countries. The periods of the theory evolution and the characteristics of its development at every stage are considered. The basic terminology of the theory of educational change is identified.


References

Генсон М. Керування освітою та організаційна поведінка / Пер. з англ. Х. Проців. – Львів : Літопис, 2002. – 384 с.

Іванюк І. В. Освітня політика : [Навчальний посібник] / Ірина Володимирівна Іванюк. – К. : Таксон, 2006. – 226 с.

Сбруєва А. А. Порівняльна педагогіка: [навчальний посібник] / Аліна Анатоліївна Сбруєва. – Суми: ВТД «Університетська книга», 2004. – 320 с.

Сбруєва А. А. Тенденції реформування середньої освіти розвинених англомовних країн в контексті глобалізації (90-ті роки ХХ – початок ХХІ ст.): [монографія] / Аліна Анатоліївна Сбруєва. – Суми: ВАТ «Сумська обласна друкарня»: Видавництво «Козацький Вал», 2004. – 500 с.

Фуллан М. Сили змін: продовження. – Львів: Літопис, 2001. – 162 c.

International Handbook of Educational Change. Introduction / Ed. by Hargreaves A., Lieberman A., Fullan M., Hopkins D. – Springer International Handbook of education. Volume 5. – Dordrecht : Springer, 1998. – 1360 c.

Second International Handbook of Educational Change. Part 1 / Ed. by Hargreaves A., Lieberman A., Fullan M., Hopkins D. – Springer International Handbook of education. Volume 23. – Dordrecht : Springer, 2010. – 1077 p.

Fullan M. Large-scale reform comes of age. – Journal of educational change, April 2009. – P. 101–113. URL: http://www.michaelfullan.ca/articles_2009.htm

Fullan M. The New Meaning of Educational Change, Fourth Edition. – New York: Teachers College Press, 2007. – 353 p.

Fullan M. Scaling Up the Educational Change Process // International Handbook of Educational Change. Introduction / Ed. by Hargreaves A., Lieberman A., Fullan M., Hopkins D. – Springer International Handbook of education. Volume 5. – Dordrecht : Springer, 1998. – Р. 1–2.

How to Cite

Шихненко, К. (2013). Розвиток теорії освітніх змін в агломовних країнах. Studies in Comparative Education, (2). https://doi.org/10.31499/2306-5532.2.2011.18601

Issue

Section

PEDAGOGICHNA TEORIYA I PRAKTYKA