Роль і місце іноземних мов в реалізації освітньо-професійних програм підготовки магістрів у США

Authors

  • Наталя Гут

DOI:

https://doi.org/10.31499/2306-5532.3-4.2011.18634

Abstract

У статті розглянуто вимоги до рівня володіння іноземною мовою для зарахування до магістратури в США, здійснено спробу з’ясувати роль іноземних мов у реалізації освітньо-професійних програм підготовки магістрів, описано процедуру складання екзамену на знання іноземних мов для магістрів гуманітарного профілю.

В статье охарактеризованы требования к знанию иностранных языков для зачисления в магистратуру США, осуществлено попытку определить роль иностранных языков в реализации образовательно-профессиональных программ подготовки магистров, описано процедуру прохождения экзамена на знание иностранных языков для магистров гуманитарного профиля.

The article deals with the foreign languages main requirements for master courses in the USA and makes the attempt to define the role of foreign languages for realizing master’s degree educational and professional training programs. The peculiarities of foreign language proficiency examination for Master of Art degree are described.



References

Бурдіна С. В. Система підготовки магістрів управління освітою у вищих навчальних закладах США : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук : спец. 13.00.06 «Теорія, методика і організація культурно-просвітньої діяльності» / С. В. Бурдіна. – Луганськ, 2008. – 20 с.

Марченко Н. В. Вивчення іноземної мови, перекладацька діяльність та міжмовна комунікація в європейському контексті / Н. В. Марченко // Вісник СумДУ, серія «Філологія». – Т. 2. – № 1. – 2007. – С. 118–123.

Феніков Т. Пропозиції з удосконалення структури, змісту та організації підготовки магістрів в Україні / Т. Феніков // Освта України. – № 1–2. – 2010. – С. 4, 7.

Черній І. Запозичення позитивного досвіду підготовки вчителів іноземноної мови та його адаптація до вітчизняних умов / І. Черній // Гуманізація навчально-виховного процесу: збірник наукових праць. Вип. L. – Частина ІІ / [За заг. ред. проф. В. І. Сипченка]. – Слов’янськ: СДПУ, 2010. – С. 163–171.

Columbia University [Офіційний сайт] [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www. columbia.edu/cu/arthistory/graduate/ma -course-requirements.html

Oregon State University [Офіційний сайт] [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http:// oregonstate. edu/cla/philosophy/masters

U. S. Department of Education [Офіційний сайт] [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http:// www.ed.gov

University of California, Los Angeles [Офіційний сайт] [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.wac.ucla.edu/ma_program.php

University of Texas at Dallas [Офіційний сайт] [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http:// www.utdallas.edu/ah/programs/graduate/foreignlanguage.html

University of Virginia [Офіційний сайт] [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http:// www.virginia.edu/art/artarch

How to Cite

Гут, Н. (2013). Роль і місце іноземних мов в реалізації освітньо-професійних програм підготовки магістрів у США. Studies in Comparative Education, (3-4). https://doi.org/10.31499/2306-5532.3-4.2011.18634

Issue

Section

PEDAGOGICHNA TEORIYA I PRAKTYKA