зміст і форми оцінювання навчальних досягнень учнів в гімназіях Австрії

Authors

  • Ольга Дєнічєва

DOI:

https://doi.org/10.31499/2306-5532.3-4.2011.18635

Abstract

У статті проаналізовано особливості системи оцінювання навчальних досягнень учнів в гімназіях Австрії. Розглянуто основні види контролю знань, вмінь та навичок учнів з гуманітарних дисциплін. Показано відмінності критеріїв оцінювання прогресу учнів в гімназіях Австрії та України.

В статье проанализированы особенности системы оценивания учебных достижений учеников в гимназиях Австрии. Рассмотрены основные виды контроля знаний, умений и навыков гуманитарных дисциплин. Показаны отличия критериев оценивания прогресса учеников в гимназиях Австрии и Украины.

The article deals with the evaluation of educational system specifics in the gymnasiums of Austria. Principle types of Liberal Arts knowledge, abilities and skills assessment are examined. Evaluation system distinctive features of pupils’ progress in gymnasiums of Austria and Ukraine are shown.



References

Локшина О. Зміст шкільної освіти в країнах Європейського Союзу: теорія і практика (друга половина ХХ – початок ХХІ ст.) : моногр. / О. І. Локшина. – К. : Богданова А. М., 2009. – 404 с.

Матвієнко O. Стратегії розвитку середньої освіти в країнах Європейського Союзу : моногр. / О. В. Матвієнко. – К. : Ленвіт, 2005. – 381 с.

Prisching M., Lenz W., Hauser W. Das Verhältnis zwischen Schule und Hochschule, Wien 2003. – s. 224.

EURYDICE. Bildungswege in Österreich 2000-2003 // Bundesministerium für Bildung, Wissenschaft und Kultur, Vienna. – 2004. –170 s.

EURYDICE. The information Database on Education systems in Europe. The Education System in Austria. 2006/2007. – Brussels : EACEA, 2007. – p. 365.

EURYDICE. The information Database on Education systems in Europe. The Education System in Austria. 2008/2009. – Brussels : EACEA, 2009. – p. 580.

EURYDICE. Nationale Lernstandserhebungen von Schülern in Europa: Ziele, Aufbau und Verwendung der Ergebnisse. – Brüsse l : EACEA, 2009. – s. 107.

[Електронний ресурс]. – Режим доступу : www.bifie.at

How to Cite

Дєнічєва, О. (2013). зміст і форми оцінювання навчальних досягнень учнів в гімназіях Австрії. Studies in Comparative Education, (3-4). https://doi.org/10.31499/2306-5532.3-4.2011.18635

Issue

Section

OSVITNI SYSTEMY TA INSTYTUTSIYI