Практико-орієнтована підготовка магістрів освіти в університетах Німеччини

Authors

  • Сергій Бобраков

DOI:

https://doi.org/10.31499/2306-5532.1.2012.18685

Abstract

У статті висвітлюється зміст, структура та базові принципи впровадження практико-орієнтованих моделей підготовки магістрів освіти в університетах Німеччини. Практико-орієнтована модель розглядається як дійовий компонент професіоналізації педагогічних кадрів у системі педагогічної освіти Німеччини.

В статье освещается содержание, структура и базовые принципы внедрения практико-ориентированных моделей подготовки магистров образования в университетах Германии. Практико-ориентированная модель рассматривается как действенный компонент профессионализации педагогических кадров в системе педагогического образования Германии.

The paper highlights the content, structure and basic principles of the practice-oriented models implementation of Masters of Education training at German universities. Practice-oriented model is regarded as an effective component of the teachers’ professionalization in the system of teacher education in Germany.



References

Братиця Г. Г. Моделі підготовки магістрів освіти у Німеччині (на прикладі університету м. Біліфельд) / Г. Г. Братиця // Вісник Львів. ун-ту. Cеріяпедагогічна. – 2008. – Вип. 24. – С. 232–237.

Bastian J., Keuffer J., Lehberger R. Lehrerbildung in der Entwicklung. Das Bachelor-Master-System: Modelle-Kritische Hinweise-Erfahrungen. – Beltz Verlag, 2005. – 132 s.

Hänsel D. Studiengangbeschreibung Erziehungswissenschaft, Universität Bielefeld. Fassung 26. April 2004.

Oelkers Jürgen, Neumann Dieter. Ausbildungskonzepte für den Primarstufenlehrer // Enzyklopädie Erziehungswissenschaft: Handbuch und Lexikon der Erziehung in 11 Bänden und einen Regiesterband – B.7. Erziehung im Primarschulalter / Hrsg. von Dieter Lenzen unter Mitarb. von Agi Schründer. – 1995. – S. 126–137.

How to Cite

Бобраков, С. (2013). Практико-орієнтована підготовка магістрів освіти в університетах Німеччини. Studies in Comparative Education, (1). https://doi.org/10.31499/2306-5532.1.2012.18685

Issue

Section

PEDAGOGICNYI PERSONAL