Концептуальні засади розвитку післядипломної освіти вчителів у Китаї

Authors

  • Надія Котельнікова

DOI:

https://doi.org/10.31499/2306-5532.1.2012.18687

Abstract

Статтю присвячено аналізу провідних педагогічних концепцій та основних науково-теоретичних засад, на яких базується функціонування і розвиток післядипломної педагогічної освіти в Китаї.

Статья посвящена анализу ведущих педагогических концепций и ключевых научно-теоретических основ, на которых базируется функционирование и развитие последипломного педагогического образования в Китае.

The article deals with the analysis of the leading pedagogical concepts and major scientific and theoretical foundations, on which functioning and development of postgraduate teacher education in China are based.


References

Чжу Сяомань. Реформа содержания образования в Китае / Чжу Сяомань // Педагогика. – 2005. – № 1. – С. 96–99.

90年代国际教育改革的指导思想、特点、经验及启示–《当代教育改革实践与教育思想:中外比较研究》课题成果综述 // 教育研究. – 1986. – № 8. – С. 15–19.

时伟.当代教师继续教育论 / 时伟. – 合肥:安徽教育出版社, 2004. – 259 页.

Чжан Ли. Выбор стратегии развития образования КНР / Чжан Ли, Иньфу Ян // Педагогика. – 2007. – № 7. – С. 91–107.

Боревская Н. Е. Государство и школа: опыт Китая на пороге III тысячелетия / Н. Е. Боревская. – М. : Вост.лит., 2003. – 271 с.

陈永明. 教师教育研究 / 陈永明. – 上海 : 华东师范大学出版社, 2002. – 446 页.

林崇德.教育的智慧 / 林崇德. – 北京 : 开明出版社, 2001. – 319 页.

邓金.培格曼最新国际教师百科全书 / 邓金主编. – 北京 : 学苑出版社,, 1989. – 693 页.

袁振国.教师专业化: 教师队伍建设的新阶段 / 袁振国 // 教育科学研究. – 2003. – № 11. – С. 15–19.

韩清林.21 世纪初中国教师教育的基本走向及对策建议——第二篇:全面推进教师专业化建设 / 韩清林 // 河北师范大学学报(教育科学版). – 2004. – № 4. – С. 7–10.

陈永明.现代教师论 / 陈永明主编. – 上海: 上海教育出版社, 1999. – 426 页.

李树栋.中小学教师继续教育模式研究与实践/李树栋主编. – 长春: 东北师范大学出版社, 2007. – 309 页.

姚少怀.诺尔斯成人教学论及其对继续教育课程开发的启示/姚少怀, 欧丽荣//南通航运职业技术学院学报. – 2007. – № 4. – С. 105–107.

Wallace M. Training Foreign Language Teachers: a reflective approach / Michael J. Wallace. – Cambridge: Cambridge University Press, 1991. – 180 p.

How to Cite

Котельнікова, Н. (2013). Концептуальні засади розвитку післядипломної освіти вчителів у Китаї. Studies in Comparative Education, (1). https://doi.org/10.31499/2306-5532.1.2012.18687

Issue

Section

PEDAGOGICNYI PERSONAL