Використання позитивного досвіду великобританії у підготовці майбутніх вчителів в Україні

Authors

  • Олена Хижняк

DOI:

https://doi.org/10.31499/2306-5532.1.2012.18689

Abstract

У статті подано елементи порівняльного аналізу підготовки майбутніх учителів у системі вищої освіти Великобританії та розглянуто можливості використання позитивного досвіду Великобританії у підготовці молодих фахівців в Україні. Висловлено припущення про те, що вивчення і порівняльний аналіз зарубіжного досвіду може підвищити якісний рівень підготовки педагогічних кадрів і соціальну значущість вітчизняної системи педагогічної освіти, допоможе виявити і розглянути нові підходи до професійного становлення вчителя, а також відмовитися від загальноприйнятих штампів у навчанні й вихованні підростаючого покоління.

Автор статьи предлагает элементы сравнительного анализа подготовки будущих учителей в системе высшего образования Великобритании и рассматривает возможности использования позитивного опыта Великобритании в подготовке молодых специалистов в Украине. Автор предполагает, что изучение и сравнительный анализ зарубежного опыта может повысить качественный уровень подготовки педагогических кадров и социальную значимость отечественной системы педагогического образования, поможет обнаружить и рассмотреть новые подходы к профессиональному становлению учителя, а также отказаться от общепринятых штампов в сфере обучения и воспитания подрастающего поколения.

The article considers the comparative analysis of future teachers’ training in the system of higher education of Great Britain and the possibilities of using positive experience of Great Britain in training young specialists in Ukraine. A study and comparative analysis of foreign experience can promote the high-quality level of training pedagogical personnel and social meaningfulness of the domestic system of pedagogical education , as well as will help to discover and consider the new ways of teacher training, and refuse from the generally accepted stamps in the area of education of new generation.



References

Парінов А. В., Пуховська Л. П. Проблеми змісту педагогічної освіти в зарубіжних країнах // Вища пед. освіта : наук.-метод. зб. – Вип. 17. – К., 1994. – С. 13–18.

Задорожна І. П. Особливості методичної підготовки вчителів англійської мови у Великій Британії : дис. …канд. пед. наук. – Тернопіль, 2002. – 236 с.

Burchell H. Making a difference: a study of the impact of continuing professional development on professional practice / H. Burchell, J. Dyson, M. Ress // Journal of in-service education. – 2002. – Vol. 28. – № 2. – P. 219–229.

Communication from the Commission to the Council and the European Parliament. Improving the quality of teacher education. – Brussels, 2007. – 16 p.

Flecknoe M. Can CPD for teachers be shown to raise pupils’ achievement, M. Flecknoe // Journal of in-service education. – 2000. – № 26(3). – P. 451–457.

Gray S. L. Definition the future: an interrogation of education and time / S. L. Gray // British Journal of sociology in education. – 2004. – Vol. 25. – № 3, July. – P. 323–340.

How to Cite

Хижняк, О. (2013). Використання позитивного досвіду великобританії у підготовці майбутніх вчителів в Україні. Studies in Comparative Education, (1). https://doi.org/10.31499/2306-5532.1.2012.18689

Issue

Section

PEDAGOGICNYI PERSONAL