інноваційно-комунікаційні технології навчання музичного мистецтва: досвід Польщі
DOI:
https://doi.org/10.31499/2306-5532.2.2012.18742Abstract
У статті висвітлено проблему використання інформаційно-комунікаційних технології (ІКТ) навчання музичного мистецтва в Польщі. Розглянуто особливості використання ІКТ – комп’ютерних презентацій, авторських мультимедійних навчальних програм, гри на синтезаторі у підготовці вчителів початкових класів у Польщі.
В статье освещены особенности использования информационно-комуникативных технологий (ИКТ) на занятиях по музыкальному искусству в начальных школах Польши. Рассмотрено применение ИКТ – компьютерных презентаций, авторских мультимедийных учебных программ, игры на систезаторе – как способа, повышения эффективности музыкальных занятий в начальних школах Польши.
The article describes using the informational computepr technology (ICT) as a part of innovating tehnology in musical education in Poland’s basic schools. The informational computer technologies – the computer presentation, auther’s multimedia educational programs, playing the synthesizer promote the rising efficiency of musical education in Poland’s basic school.
References
Дичківська І. М. Інноваційні педагогічні технології : навч. посібник / Дичківська І. М. – К. : Академвидав, 2004. – 352 c.
Листопад О. В. Інноваційний розвиток освіти й освітні інновації. Понятійно-термінологічний аналіз проблеми / О. В. Листопад // Інновації у професійно-педагогічній підготовці майбутнього вчителя: методологічні, змістові та методичні аспекти : [монографія] / [за ред. проф. А. А. Сбруєвої]. – Суми : Видавництво «МакДен», 2011. – С. 43-60.
Освітні технології : навч.-метод. посіб. / О. Пєхота, А. Кіктенко та ін. ; за ред. О. Пєхоти. – К. : А.С.К., 2004. – 256 с.
Jeremus-Lewandowska A. Praktyczne zastosowanie nowoczesnych metod i środkow technologicznych w kształceniu artystow wokalistow / Anna Jeremus-Lewandowska // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. – Науковий журнал / ред. кол. : А. А. Сбруєва (гол. ред.) [та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2010. – № 7(9). – С. 152–161.
Kisiel M. Media w edukacji muzycznej uczniów szkoły podstawowej. Szanse i zagrożenia / M. Kisiel // Nowe trendy w edukacji muzycznej / [pod red. A. Białkowskiego]. – UMCS, Lublin, 2005. – S. 171–180.
Ławrowska R. Metoda projektow w poszyrzaniu wiedzy o kulturze muzycznej przyszłych nauczycieli klas 1–3 / Romualda Ławrowska // Wychowanie Muzyszne. – 2011. – № 1. – С. 65–67.
Parkita E. Zastosowanie technologii informacyjnej w rozwijaniu zainteresowań muzycznych dzieci i młodziezy / Ewa Parkita // Nowe trendy w edukacji muzycznej / [pod red. A. Białkowskiego]. – UMCS, Lublin, 2005. – S. 181–194.
Wilk A. Problemat kompetencji muzyczno-pedagogicznych studentow pedagogiki wczesnoszkolnej i nauczycieli klas początkowych szkoły podstawowej w świetle przeprowadzonych badań w latach 1992–1999 / Andrzej Wilk. – Wydawnictwo Naukowe AP, 2004. – 357 s.
Standardy edukacji muzycznej [Електонний ресурс] / Redakcja naukowa A. Białkowski, A. Sacher. – Warszawa, 2010 Fundacja «Muzyka jest dla wszystkich».
Innowacje pedagogiczne [Електонний ресурс]. – Режим доступу : http://www.edukacja.edux.pl/p-1115-innowacje-pedagogiczne.php.
Downloads
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2018 Наталія Філліпенко
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
The names and email addresses entered in this journal site will be used exclusively for the stated purposes of this journal and will not be made available for any other purpose or to any other party.
Responsibility for technical content and for protection of proprietary material rests solely with the author(s) and their organizations and is not the responsibility of the publisher, journal or its Editorial Staff.
The main author is responsible for ensuring that the article has been seen and approved by all the other authors.
It is the responsibility of the author to obtain all necessary copyright release permissions for the use of any copyrighted materials in the manuscript prior to the submission.