Форми і засоби неперервного професійного розвитку вчителів у США

Authors

  • Марина Кривоніс

DOI:

https://doi.org/10.31499/2306-5532.2.2012.18771

Abstract

У статті представлений аналіз розвитку післядипломної освіти вчителів у США. Метою післядипломної освіти вчителів у США є підвищення кваліфікації для своєчасного задоволення потреб школи, безперервне професійне і особистісне зростання вчителя. Для вирішення цих завдань існує значна різноманітність підходів, форм, методів післядипломної освіти вчителів, як на базі вищих навчальних закладів, так і підвищення кваліфікації безпосередньо в школах.

В статье представлен анализ опыта развития последипломного образования учителей в США. Целью последипломного образования учителей в США является повышение квалификации для своевременных нужд школы, непрерывный профессиональный и личностный рост учителя. Для решения этих задач существует значительное разнообразие подходов, форм, методов последипломного образования учителей, как на базе высших учебных заведений, так и повышение квалификации непосредственно в школах.

The paper presents an analysis of the experience of postgraduate education of teachers in the USA. The aim of postgraduate education of teachers in the U.S. is training for timely needs of the school, continuous professional and personal growth of teachers. To meet these challenges, there is a considerable diversity of approaches, forms and methods of postgraduate education of teachers, both on the basis of higher educational institutions and training directly at schools.



References

Бабкіна К. В. До питання підвищення кваліфікації вчителів зарубіжних країн / Бабкіна К. В. // Проблеми сучасної педагогічної освіти: педагогіка і психологія. – Випуск № 27. – Частина 1. – 2010.

Дамирова З. В. Специализация в системе последипломного образования как форма повышения квалификации / Дамирова З. В. // Політологічні студії. – № 1–2. – 2010.

Закон України «Про освіту» // Відомості Верховної Ради (ВВР). – 1991. – № 34. – ст. 451.

Закон України «Про вищу освіту» // Відомості Верховної Ради (ВВР). – 2002. – № 20. – ст. 134.

Коваленко О. Ю. Неперервна педагогічна освіта в США: сучасний стан і перспективи розвитку / Коваленко О.

Ю. // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. – 2010. – № 6(8).

Кошманова Т. С. Розвиток педагогічної освіти у США (1960–2000 рр.) : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня д-ра пед. наук : спец. 13.00.04 / Т. С. Кошманова. – К., 2002. – 40 с.

Фрумина Е. Л. Непрерывное образование для педагогов: модели и особенности / Фрумина Е. Л. // Непрерывное образование в политическом и экономическом контекстах / отв. ред. Г. А. Ключарев. – М. : ИС РАН, 2008. – С. 274–292.

Advanced Certification or Advanced Credentialing, U.S. Department of Education / [On-line resource] / access mode: http://www2.ed.gov/programs/credentialing/index.html?exp=0

Fullan M. G. The New Meaning of Educational Change / Fullan M. G. // Teachers College Press, 1234 Amsterdam Avenue, New York, NY, 10027, 2001.

Glatthorn A. Teacher development / Glatthorn A. ; in: Anderson, L. (Ed.) ; International Encyclopedia of teaching and teacher education. – second edition. – London : Corwin Press, 1995.

Evaluating CPD: an Overview / Muijs D., Day C., Harris A., Lindsay G. // International Handbook on the Continuing Professional Development of Teachers / Ed. By C. Day, J. Sachs. – Glasgow : Open University Press, 2004. – P. 291–309.

How to Cite

Кривоніс, М. (2013). Форми і засоби неперервного професійного розвитку вчителів у США. Studies in Comparative Education, (2). https://doi.org/10.31499/2306-5532.2.2012.18771

Issue

Section

PEDAGOGICNYI PERSONAL