Теотетичні проблеми професійної підготовки фахівців за магістерськими програмами в Українв та США

Authors

  • Тетяна Толкова

DOI:

https://doi.org/10.31499/2306-5532.2.2012.18772

Abstract

У статті висвітлено актуальні проблеми професійної підготовки фахівців за магістерськими програмами в університетах України та США. Проаналізовано наукові дослідження вітчизняних та американський вчених у галузі педагогіки, культурології та філософії.

В статье освещены актуальные проблемы профессиональной подготовки специалистов по магистерским программам в университетах Украины и США. Проанализированы научные исследования отечественных и американских ученых в области педагогики, культурологии и философии.

In the article explores the actual problems of professional preparation for the Master’s degree of pedagogical education at the Universities of the Ukraine and of the USA. The research scientists in the field of pedagogy, cultural studies, philosophy and other sciences have been analyzed.


References

Алексюк А. М. Педагогіка вищої освіти України: Історія. Теорія : підручник / Анатолій Миколайович Алексюк. – К. : Либідь, 1998. – 558 с.

Берека В. Є. Магістерська підготовка майбутніх менеджерів освіти: монографія / Віктор Євгенович Берека. – Хмельницький : Видавництво ХГПА, 2008. – 357 c.

Бурдіна С. В. Система підготовки магістрів управління освітою у вищих навчальних закладах США : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук : спец. 13.00.06 «Теорія і методика управління освітою» / С. В. Бурдіна. – Луганськ, 2008. – 20 с.

Згуровський М. З. Болонський процес: головні принципи та шляхи структурного реформування вищої освіти України / Михайло Захарович Згуровський. – К. : НТУУ «КПІ», 2006. – 544 с.

Зязюн І. А. Процеси модернізації сучасної педагогічної освіти в Україні / І. А. Зязюн // Професійна освіта: педагогіка і психологія : польсько-український журнал / за ред. Т. Левовацького, І. Вільш, І. Зязюна, Н. Ничкало. – Ченстохова – К. : AJD, 2006. – VIII. – С. 105–115.

Кремень В. Освіта в контексті сучасних соціокультурних змін / Василь Кремень // Філософія освіти. – 2008. – № 1-2(7). – С. 15-22.

Кремень В. Г. Освіта і наука в Україні – інноваційні аспекти: Стратегія. Реалізація. Результати / Василь Григорович Кремень. – К. : Грамота, 2005. – 448 с.

Маленков Ю. Проблемы подготовки магистров с высокой добавленной ценностью / Ю. Маленков // Высшее образование России. – 2008. – № 12. – С. 33–41.

Нагач М. В. Підготовка майбутніх учителів у школах професійного розвитку в США : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук : спец. 13.00.04 «Теорія і методика професійної освіти» / М. В. Нагач. – К., 2008. – 21 с.

Ничкало Н. Г. Неперервна професійна освіта як філософська та педагогічна категорія // Н. Г. Никало // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : наук.-метод. журнал. – К., 2001. – Вип. 1. – С. 10–21.

Сенашенко В. О тенденциях реформирования магистратуры в структуре российской высшей школы / В. Сенашенко, В. Халин // Высшее образование России. – 2008. – № 3. – С. 9–22.

Смалько Л. Є. Індивідуалізоване навчання в системі підготовки майбутнього педагога у США : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук : 13.00.09 «Теорія навчання» / Л. Є. Смалько. – К., 2000. – 20 с.

Шаран Р. В. Професійна підготовка магістрів інформаційних технологій в системі дистанційної освіти США : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук : спец. 13.00.04 «Теорія і методика професійної освіти» / Р. В. Шаран. – Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2010. – 20 с.

Якимович Б. Инструмент магистратуры: опит и перспективы / Б. Якимович // Высшее образование России. – 2008. – № 2. – С. 21–26.

How to Cite

Толкова, Т. (2013). Теотетичні проблеми професійної підготовки фахівців за магістерськими програмами в Українв та США. Studies in Comparative Education, (2). https://doi.org/10.31499/2306-5532.2.2012.18772

Issue

Section

PEDAGOGICNYI PERSONAL