Теорія післядипломної порівняльної овсіти під впливом глобалізації (англійською мовою)

Authors

  • Георгій Штомпель

DOI:

https://doi.org/10.31499/2306-5532.3.2012.18782

Abstract

У статті висвітлено результати наукового дослідження змінної природи порівняльних досліджень теорії і практики післядипломної освіти для суспільства знань в умовах глобалізаційних процесів. Розмаїття міжнародних обмінів і їхня вагомість вимагають якісної наукової підготовки на рівнях магістратури, аспірантури та докторантури. Це вимагає гнучкості в управлінні і стандартах у розвитку професіоналізму студентів магістратури, аспірантури та докторантури

В статье описаны результаты научного исследования переменной природы сравнительных исследований теории и практики последипломного образования для общества знаний в условиях глобализационных процессов. Разнообразие международных обменов и их возрастающее значение требуют качественной научной подготовки на уровнях магистратуры, аспирантуры и докторантуры. Это требует гибкости в управлении и стандартах, в развитии профессионализма студентов магистратуры, аспирантуры и докторантуры.

The article expounds research findings on the changing nature of postgraduate comparative education practice and theory for the knowledge-based society within the globalization process. The diversity of international exchanges and their sizable strength ask for quality research qualifications in magisterial, doctoral and postdoctorate education. It requires adhocracy in governance and standards in management of masters, PhDs and higher doctorate agents’ professionalism development.


References

Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки: науковий журнал. – № 1. / гол. ред. Є. І. Коваленко. [Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя]. – Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2011. – 192 с.

Титов В. А. Сравнительная педагогика (конспект лекций). – М. : А-Приор, 2008. – 156 с.

Штомпель Г. О. Сучасні світові тенденції розвитку вищої школи / Г. О. Штомпель // Основи організації праці керівних кадрів вищої школи : [навч. посібник для слухачів очно-дистанц. курсів підвищ. кваліфікації кер. кадрів вищої шк.] / В. А. Семиченко, О. С. Снісаренко, Л. П. Сніцар, Г. О. Штомпель. – К. : Педагог. думка, 2010. – С. 31–82.

Штомпель Г. О. Удосконалення фахівця як проблема теорії й управлінського супроводу в системі післядипломної освіти / Г. О. Штомпель // Вісник післядипломної освіти. – 2011. – № 3(16). – С. 173–180.

Bitusikova A. Quality Assurance in Postgraduate Education / Alexandra Bitusikova, Janet Bohrer, Ivana Borošić et al. – Helsinki : European Association for Quality Assurance in Higher Education. 2010. – 74 p.

Carr W. Education without Theory / Wilfred Carr. – 2006. – 14 p. – Режим доступу : http://www. philosophy-of-education.org/pdfs/Saturday/Carr.pdf.

Crossley M. Comparative and International Research in Education. Globalization, context and diffetrence. / Michael Crossley, Keith Watson. – London and New York : RoutledgePalmer, 2003. – 192 p.

Fairbrother G. P. Comparison to what end? Maximizing the potential of comparative education research / Gregory P. Fairbrother // Comparative Education. – 2005. – Vol. 41. # 1 (February). – P. 5–24.

Postgraduate Education in the United Kingdom [Higher Education Policy Institute, The British Library]. – London : Ginevra House, 2010. – 70 p.

Silova I. The Changing Frontiers of Comparative Education: A Forty-Year Retrospective on ‘European Education’ / Iveta Silova. – European Education. – 2009. – Vol. 41. – # 1 (Spring). – P. 17–31.

How to Cite

Штомпель, Г. (2013). Теорія післядипломної порівняльної овсіти під впливом глобалізації (англійською мовою). Studies in Comparative Education, (3). https://doi.org/10.31499/2306-5532.3.2012.18782

Issue

Section

ISTORIYA TA METODOLOGIYA PORIVNIALNYH DOSLIDZHEN