Психолого-педагогічні особливості дорослої людини: мотиви та бар'єри її участі в освітньому процесі (досвід Франції)

Authors

  • Олена Комар

DOI:

https://doi.org/10.31499/2306-5532.3.2012.18799

Abstract

У статті розглянуто досвід закордонних та вітчизняних дослідників у сфері психолого-педагогічних особливостей навчання дорослої людини. Ідентифіковано роль мотиваційних чинників у професійному зростанні особистості.  Розглянуто французьку модель мотивації праці.

В статье рассмотрены опыт зарубежных и отечественных исследователей в сфере психолого-педагогических особенностей учебы взрослого человека. Идентифицирована роль мотивационных факторов в профессиональном личностном росте. Рассмотрено французскую модель мотивирования труда.

The article reveals experience of foreign and domestic researchers is considered in the field of psychological  and pedagogical features of studies of the adult. The role of motivational factors is identified in professional growth of personality. The French model of motivation of labour is considered.


References

Гущина И. Трудовая мотивация как фактор повышения эффективности труда // Человек и труд. - 2000. - № 1. - С. 169-174.

Енциклопедія освіти / Акад. пед. наук України; гол. ред. В. Г. Кремень. – К. : Юрінком Інтер, 2008. – 1040 с.

Ковалев В. И. К проблеме мотивов // Психологический журнал. - 1981. - Т. 2. - № 1.

Маркова А. К. Формирование мотивации учения : кн. для учителя / А. К. Маркова, Т. А. Матис, А. Б. Орлов. - М. : Просвещение, 1990. – 192 с.

Маслоу А. Мотивация и личность / Пер. с англ. - СПб. : Питер, 2006. – 352 с.

Нюттен Ж. Мотивация, действие и перспектива будущего / Пер. с англ. - М. : Смысл, 2004. – 607 с.

Психологічний тлумачний словник найсучасніших термінів. – Х. : Прапор, 2009. – 672 с.

Роменець В. А., Маноха І. П. Історія психології ХХ століття : навч. посібник / Вст. ст. В. О. Татенка, Т. М. Титаренко. – вид. 2-ге, стереотип. – К. : Либідь, 2003. – 992

с.; іл.

Cité des Métiers [Електронний ресурс], режим доступу: http://www.universcience.fr/fr/cite-des-metiers – Назва з екрану.

Електронний ресурс, режим доступу: http://toplutsk.com/articles-article_861.html – Назва з екрану.

How to Cite

Комар, О. (2013). Психолого-педагогічні особливості дорослої людини: мотиви та бар’єри її участі в освітньому процесі (досвід Франції). Studies in Comparative Education, (3). https://doi.org/10.31499/2306-5532.3.2012.18799

Issue

Section

OSVITNI SYSTEMY TA INSTYTUTSIYI