Стратегії реформування загальної середньої освіти НДР і ФРН у другій половині ХХ століття

Authors

  • Аліна Джурило

DOI:

https://doi.org/10.31499/2306-5532.2-3.2013.41182

Keywords:

реформування, загальна середня освіта, ФРН, НДР, об’єднана Німеччина.

Abstract

Статтю присвячено особливостям реформування загальної середньої освіти НДР і ФРН у другій половині ХХ ст. та здобутим результатам у реформуванні освіти об’єднаної Німеччини. Описано шляхи розвитку шкільної освіти у кожній із країн у контексті стратегічних орієнтирів освітньої політики держав та існуючі проблеми після їх об’єднання.

Статья посвящена особенностям реформирования общего среднего образования ГДР и ФРГ во второй половине ХХ века и полученным результатам в реформировании образования объединенной Германии. В статье описаны пути развития школьного образования в каждой из стран в контексте стратегических ориентиров образовательной политики государств и существующие проблемы после их объединения.

The article deals with the peculiarities of reforming general secondary education in the late 20th century in Germany.

The comparative analysis of educational systems in Eastern and Western parts of Germany stressed the differences in the administration, educational management, curricular, assessment, school structure.

In the article the emphasis is laid on the state political impacts on education and professional training.

Author Biography

Аліна Джурило

аспірант лабораторії порівняльної педагогіки Інституту педагогіки НАПН України

References

Овсянникова М. А. Интеграция общеобразовательных школ Восточных земель в общую образовательную систему ФРГ : автореф. на соиск. ученой степени канд. пед. наук / М. А. Овсянникова. – Тула, 2001. – 24 с.

Bos W. Internationale Schulleistungsforschung / Bos W., T. N. Postlethwaite // Leistungsmessungen in Schulen / F. E. Weinert. – Wenheim und Basel : Beltz Verlag, 2002. – S. 119–121.

Führ C. Deutsches Bildungswesen seit 1945. Grundzeuge und Probleme / Bonn: Internations. – 1996. – 342 s.

Klieme E., Radisch F. Ganztagsangebote in der Schule. Internationale Erfahrungen und empirische Forschungen Bildungsreform. Band 12 / Bundesministerium für Bildung und Forschung (BMBF). Bonn, Berlin, 2005. – 207 s.

Report of the United States Education Mission to Germany. – Washington DC : United States Government Printing Office, 1946. – 42 p.

Richtlinien der Deutschen Verwaltung für Volksbildung in der deutschen sowjetischen Besatzungszone für Schulwesen. – Berlin-Leipzig, 1948. – 22 s.

Uhlig C. Die Reform, die stehenblieb // Pädagogik. Weinheim. – 1991. – Jg. 43. – № 10. – S. 46–49.

Published

2013-09-10

How to Cite

Джурило, А. (2013). Стратегії реформування загальної середньої освіти НДР і ФРН у другій половині ХХ століття. Studies in Comparative Education, (2-3). https://doi.org/10.31499/2306-5532.2-3.2013.41182

Issue

Section

OSVITNI REFORMY I INNOVATSIYI