Стандарти як складова механізму забезпечення якості освіти у Франції

Authors

  • Георгій Єгоров

DOI:

https://doi.org/10.31499/2306-5532.2-3.2013.43229

Keywords:

стандарт, якість освіти, стандартизоване тестування, компетентнісний стандарт, загальний фундамент знань і компетентностей

Abstract

У статті проаналізовано структуру, рівні та функції стандартів загальної середньої освіти у Франції, які формуються в контексті вимог експертного міжнародного співтовариства. Розкривається їх реалізація через систему впровадження у шкільну практику стандартизованого тестування та «загального фундамента знань і компетентностей». Характеризуються ознаки, яким повинні відповідати оптимальні стандарти.

В статье проанализирована структура, уровни и функции стандартов общего среднего образования во Франции, которые формируются в контексте требований экспертного международного сообщества. Раскрывается их реализация через систему внедрения в школьную практику стандартизированного тестирования и «общего фундамента и компетенций». Характеризуются признаки, которым должны соответствовать оптимальные стандарты

The article presents the analysis of the structure, levels and functions of the standards in French secondary education. They are presented as an element of quality assurance. The standards implementation is viewed through standardized testing system as well as the system of quality control.



Author Biography

Георгій Єгоров

кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник лабораторії порівняльної педагогіки Інституту педагогіки НАПН України

References

Корженевич Е. А. Современная система образования во Франции: проблемы и способы решения / Корженевич Е. А. // Сравнительная педагогика в условиях международного сотрудничества и европейской интеграции : сб. матер. V междунар. научно-практической конференции. Брест, 19–20 мая 2011 г., ч. 2. – 300 с.

Огнев’юк В. До обговорення проекту Державних стандартів базової і повної середньої освіти / Огнев’юк В. // Управління освітою (спеціальний випуск, серпень 2003 р.). – С. 1–3.

Вульфсон Б. Л. Стратегия развития образования на пороге реформ XXI века / Вульфсон Б. Л. – М. : УРАО, 1999. – 204 с.

Локшина О. І. Зміст шкільної освіти в країнах Європейського Союзу:теорія і практика (друга половина XX – початок XXI ст.) : монографія. – К. : Богданова А. М., 2009. – 404 с.

Загвоздкин В. К. Рецензия на книгу «О разработке национальных стандартов образования. Экспертиза» // Вопросы образования. – 2008. – № 4. – С. 282–293.

Ковалева Г. С. Тестовые технологии за рубежом / Ковалева Г. С. // Педагогическая диагностика. – 2004. – № 3. – С. 159–168.

Le socle commun des connaissances et des compѐtences. Dѐcret du 11 juillet 2006. – 27 p.

Published

2013-04-01

How to Cite

Єгоров, Г. (2013). Стандарти як складова механізму забезпечення якості освіти у Франції. Studies in Comparative Education, (2-3). https://doi.org/10.31499/2306-5532.2-3.2013.43229

Issue

Section

OSVITNI REFORMY I INNOVATSIYI