Напрями реформування управління освітою Великої Британії у другій половині ХХ століття

Authors

  • Ольга Шаповалова

DOI:

https://doi.org/10.31499/2306-5532.2-3.2013.43234

Keywords:

управління освітою, напрями реформування, централізаційно-децентралізаційні механізми, функції керівних кадрів

Abstract

У статті представлено аналіз реформ у галузі управління середньою освітою Великої Британії у другій половині ХХ століття, схарактеризовано й конкретизовано дії централізаційно-децентралізаційних механізмів управління, визначено їх роль у підвищенні якості освіти

В статье представлен анализ реформ в области управления средним образованием Великобритании во второй половине ХХ века, охарактеризован и конкретизированы действия централизацийно-децентрализационных механизмов управления, определена их роль в повышении качества образования.

The article gives the analyses of reforms in secondary education management in Great Britain. Centralizing and decentralizing mechanisms have been characterized as ones playing the role in educational quality assurance. The structure of educational management has been demonstrated through analyzing the functions of Department for Education and Skills, Local Education Authorities


Author Biography

Ольга Шаповалова

Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка

References

Мойсеюк Н. Є. Педагогіка : навчальний посібник / Н. Є. Мойсеюк. – 4-е вид., доповн. – К. : Либідь, 2003. – 615 с.

2. Закон України «Про загальну середню освіту» // Відомості Верховної Ради України. – 1999. – № 28. – С. 558–561.

Степанов С. Власть советов по-английски / Степанов С.:

Управление школой: Еженедельная методическая газета для школ администрации издательского дома «Первое сентября». – 2006. – № 6. – С. 286–390.

Беркалиев Т. Н. Развитие образования : опыт реформ и оценки прогресса школы / Т. Н. Беркалиев, Е. С. Заир-Бек, А. П. Тряпицына. – М. : КО – РО, 2007. – С. 144.

Chitty C. State schools: New Labour and the Conservative legacy / С. Chitty and J. Dunford (eds). – London : Woburn Press, 1999. – 275 р.

Education Reform Act, 1988 [Electronic resource]. – URL : http://www.opsi. gov.uk/ACTS/acts1988/ ukpga_19880040_en_1.

NCE (National Commission on Education) Learning to succeed: report of the Paul Hamlyn Foundation. – London : Heinemann, 1993. – 180 р.

Published

2013-04-01

How to Cite

Шаповалова, О. (2013). Напрями реформування управління освітою Великої Британії у другій половині ХХ століття. Studies in Comparative Education, (2-3). https://doi.org/10.31499/2306-5532.2-3.2013.43234

Issue

Section

OSVITNI REFORMY I INNOVATSIYI