Порівняльний аналіз узагальненого досвіду професійної підготовки вчителів у ВНЗ Німеччини та України

Authors

  • Сергій Бобраков

DOI:

https://doi.org/10.31499/2306-5532.2-3.2013.43341

Keywords:

порівняльний аналіз, професійна підготовка вчителів у Німеччині та в Україні, узагальнення досвіду підготовки вчителів.

Abstract

У статті здійснено порівняльний аналіз структури та змісту професійної підготовки вчителів України та Німеччини на сучасному етапі, виокремлено ключові компоненти реформування професійної підготовки вчителів в Україні з урахуванням практичного досвіду організації професійної підготовки вчителів у ВНЗ Німеччини.

В статье сделан сравнительный анализ структуры и содержания профессиональной подготовки учителей Украины и Германии на современном этапе, выделены ключевые компоненты реформирования профессиональной подготовки учителей в Украине на основе практического опыта организации профессиональной подготовки учителей в Германии.



Author Biography

Сергій Бобраков

Луганський національний університет імені Тараса Шевченка

References

Євтух М. Науково-організаційні проблеми ступеневої професійної підготовки педагогів / Микола Євтух // Вісник Львів. ун-ту. Cер. пед. – 2005. – Вип. 19. – Ч. 1. – С. 3–8.

Шмирко О. Організація суб’єкт-суб’єктної педагогічної взаємодії як умова формування особистості майбутнього вчителя іноземної мови / Олена Шмирко // Вісник Львів. ун-ту. Cер. пед. – 2009. – Вип. 25. – Ч. 2. – С. 265–271.

Arnold E. Bachelor- und Master-Studiengänge für die Lehrerbildung. Neue Studienstrukturen als Professionalisierungschance? / Eva Arnold, Sabine Reh // Die Hochschule. – 2005. – Heft 1. – S. 143–156.

Bosse D. Kompetenzorientiert ausgerichtete Praxisphasen in der Lehrerbildung / Dorit Bosse // Erziehungswissenschaft. – 2011. – № 43. – P. 92–98.

Helsper W. Bachelor/Master in der Lehrerbildung – Potential für Innovation oder ihre Verhinderung? / W. Helsper, F.-U. Kolbe // Zeitschrift für Erziehungswissenschaft. – 2002. – № 3. – S. 384–401.

Henecka H. Berufseinstiege von Lehramtabsolventen. Ergebnisse einer Längsschnittstudie an Pädagogischen Hochschulen in Baden-Württemberg / Hans Peter Henecka, Frank Lipowsky // Perspektiven der Lehrerbildung – das Modell Baden-Württemberg. 40 Jahre Pädagogische Hochschulen / In H. Melenk, K. Fingerhut, M. Rath & G. Schweizer (Hrsg.). – Freiburg : Fillibach, 2002. – S. 251–266.

Winter M. Ausbildung zum Lehrberuf. Zur Diskussion über bestehende und neue Konzepte der Lehrerausbildung für Gymnasium bzw. Sekundarstufe II (HoF-Arbeitsberichte 3’04) / Martin Winter. – Wittenberg : HoF Wittenberg, Institut für Hochschulforschung an der Martin-Luther-Universität Halle-Wittenberg, 2004. – 60 s.

Published

2013-04-01

How to Cite

Бобраков, С. (2013). Порівняльний аналіз узагальненого досвіду професійної підготовки вчителів у ВНЗ Німеччини та України. Studies in Comparative Education, (2-3). https://doi.org/10.31499/2306-5532.2-3.2013.43341

Issue

Section

PEDAGOGICNYI PERSONAL