Використання позитивного досвіду Великобританії при професійній підготовці майбутніх учителів гуманітарних дисциплін в Україні
DOI:
https://doi.org/10.31499/2306-5532.2.2015.43769Keywords:
майбутні вчителі гуманітарних дисциплін, професійна підготовка, зарубіжний досвід, змістовий та методичний компоненти, навчальні плани та програми.Abstract
У статті подано основні недоліки у професійній підготовці майбутніх учителів гуманітарного профілю у ВНЗ України. Представлено елементи позитивного досвіду підготовки цих фахівців в університетах Великобританії. Увагу зосереджено зокрема на змістовому на методологічному компонентах підготовки. На основі порівняльного аналізу запропоновано рекомендації щодо вдосконалення підготовки педагогів гуманітарного профілю в Україні, використовуючи позитивний досвід Великобританії.
References
Бобраков С. Порівняльний аналіз узагальненого досвіду професійної підготовки вчителів у ВНЗ Німеччини та України / С. Бобраков // Порівняльно-педагогічні студії. – 2013. – № 2-3. – С. 152-157.
Волошина О.В. Соціокультурний компонент підготовки майбутніх учителів початкової школи у Великій Британії: дис. … канд. пед. наук: 13.00.04 / Ольга Володимирівна Волошина. – К., 2006. – 258 с.
Катревич Л.В. Методи професійної підготовки майбутніх учителів гуманітарних дисциплін в університетах Великобританії / Л.В. Катревич // Український психолого-педагогічний науковий збірник. – 2014. – № 3. – С. 76-81.
Національна доктрина розвитку освіти // Освіта України. 2002. – № 33. – С. 4–6.
BA History [Електронний ресурс] / University of Birmingham. – Режим доступу:http://www.birmingham.ac.uk/undergraduate/courses/history/history.aspx#CourseDetailsTab. Назва з екрану.
Gauntlett D. Essay Writing. The essential guide [Електронний ресурс] / D. Gauntlett. – Institute of Communications Studies – Study Skills. – Режим доступу: http://www.theory.org.uk/david/essaywriting.pdf. – Назва з екрану.
Training our Next Generation of Outstanding Teachers. Implementation Plan. – 2011. – 17 p.
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2018 Людмила Володимирівна Катревич
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
The names and email addresses entered in this journal site will be used exclusively for the stated purposes of this journal and will not be made available for any other purpose or to any other party.
Responsibility for technical content and for protection of proprietary material rests solely with the author(s) and their organizations and is not the responsibility of the publisher, journal or its Editorial Staff.
The main author is responsible for ensuring that the article has been seen and approved by all the other authors.
It is the responsibility of the author to obtain all necessary copyright release permissions for the use of any copyrighted materials in the manuscript prior to the submission.