Використання позитивного досвіду Великобританії при професійній підготовці майбутніх учителів гуманітарних дисциплін в Україні

Authors

DOI:

https://doi.org/10.31499/2306-5532.2.2015.43769

Keywords:

майбутні вчителі гуманітарних дисциплін, професійна підготовка, зарубіжний досвід, змістовий та методичний компоненти, навчальні плани та програми.

Abstract

У статті подано основні недоліки у професійній підготовці майбутніх учителів гуманітарного профілю у ВНЗ України. Представлено елементи позитивного досвіду підготовки цих фахівців в університетах Великобританії. Увагу зосереджено зокрема на змістовому на методологічному компонентах підготовки. На основі порівняльного аналізу запропоновано рекомендації щодо вдосконалення підготовки педагогів гуманітарного профілю в Україні, використовуючи позитивний досвід Великобританії.  

 

References

Бобраков С. Порівняльний аналіз узагальненого досвіду професійної підготовки вчителів у ВНЗ Німеччини та України / С. Бобраков // Порівняльно-педагогічні студії. – 2013. – № 2-3. – С. 152-157.

Волошина О.В. Соціокультурний компонент підготовки майбутніх учителів початкової школи у Великій Британії: дис. … канд. пед. наук: 13.00.04 / Ольга Володимирівна Волошина. – К., 2006. – 258 с.

Катревич Л.В. Методи професійної підготовки майбутніх учителів гуманітарних дисциплін в університетах Великобританії / Л.В. Катревич // Український психолого-педагогічний науковий збірник. – 2014. – № 3. – С. 76-81.

Національна доктрина розвитку освіти // Освіта України. 2002. – № 33. – С. 4–6.

BA History [Електронний ресурс] / University of Birmingham. – Режим доступу:http://www.birmingham.ac.uk/undergraduate/courses/history/history.aspx#CourseDetailsTab. Назва з екрану.

Gauntlett D. Essay Writing. The essential guide [Електронний ресурс] / D. Gauntlett. – Institute of Communications Studies – Study Skills. – Режим доступу: http://www.theory.org.uk/david/essaywriting.pdf. – Назва з екрану.

Training our Next Generation of Outstanding Teachers. Implementation Plan. – 2011. – 17 p.

Published

2018-11-09

How to Cite

Катревич, Л. В. (2018). Використання позитивного досвіду Великобританії при професійній підготовці майбутніх учителів гуманітарних дисциплін в Україні. Studies in Comparative Education, (2). https://doi.org/10.31499/2306-5532.2.2015.43769

Issue

Section

PEDAGOGICNYI PERSONAL