Психологічний клімат і його вплив на ефективність вивчення англійської мови дорослими (за М. Ноулзом)

Authors

  • Ірина Литовченко Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут»,

DOI:

https://doi.org/10.31499/2306-5532.1.2014.50145

Keywords:

вивчення англійської мови, психологічний клімат, фізичний клімат, навчання дорослих, освітній заклад.

Abstract

У статті обґрунтовано значення сприятливого психологічного клімату для ефективного навчання дорослої людини, зокрема, й вивчення нею англійської мови; визначено такі різновиди клімату навчання, як фізичний та психологічний; розкрито сутність поняття фізичний клімат; розглянуто характерні ознаки сприятливого для навчання психологічного клімату та їхню роль у процесі навчання дорослих; визначено роль освітніх закладів у забезпеченні сприятливого навчального середовища.

В статье обосновывается значимость благоприятного психологического климата для эффективного обучения взрослого человека, включая изучение им английского языка; определяются такие разновидности климата обучения как физический и психологический климат; раскрывается сущность понятия физический климат; рассматриваются характерные признаки благоприятного для обучения психологического климата и их роль в процессе обучения взрослых; определяется роль образовательных учреждений как инструментов обеспечения благоприятного учебной среды.

The article explains the importance of a favorable psychological climate for effective teaching of an adult, including his study of the English language; such varieties of training climate as a physical and psychological environment have been determined; the essence of hysical environment concept has been revealed; the characteristics of a favorable psychological climate for learning and their role in the process of adult training have been discussed; the role of educational institutions as a tool to ensure a favorable learning environment has benn defined.

Author Biography

Ірина Литовченко, Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут»

Кандидат педагогічних наук, доцент кафедри англійської мови технічного спрямування № 2

Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут»

References

Knowles M. S. Informal adult education: A guide for administrators, leaders and teachers / Malcolm Shepherd Knowles. – New York : Association Press, 1950. – XVI, 272 p.

Knowles M. S. The modern practice of adult education: Andragogy versus pedagogy / Malcolm Shepherd Knowles. – New York : Associated Press, 1970. – 384 p.

Knowles M. S. The adult learner: A neglected species / Malcolm Shepherd Knowles. – Houston, TX : Gulf Publishing Company, 1973. – VII, 207 p.

Knowles M. S. Self-directed learning: A guide for learners and teachers / Malcolm Shepherd Knowles. – New York, Toronto : Cambridge Adult Education Company, 1975. – 135 p.

Knowles M. S. Andragogy in action: Applying modern principles of adult learning / Malcolm Shepherd Knowles. – San Francisco, California: Jossey-Bass, 1984. – XXIV, 444 p.

Lindeman E. The meaning of adult education (Reprint ed., 1989) / Eduard Lindeman. – Norman, OK : Oklahoma Research Center for Continuing Professional and Higher Education, 1926. – XLIII, 143 p.

Maslow A. Motivation and personality / Abraham Maslow. – New York : Harper, 1954. – XIV, 411 p.

Published

2014-01-01

How to Cite

Литовченко, І. (2014). Психологічний клімат і його вплив на ефективність вивчення англійської мови дорослими (за М. Ноулзом). Studies in Comparative Education, (1). https://doi.org/10.31499/2306-5532.1.2014.50145

Issue

Section

PEDAGOGICHNA TEORIYA I PRAKTYKA