Особливості навчальних програм для підготовки майбутніх учителів англійської мови у ВНЗ Польщі та України

Authors

  • Світлана Деркач Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини,

DOI:

https://doi.org/10.31499/2306-5532.1.2014.50170

Keywords:

підготовка вчителя англійської мови, навчальна програма, навчання англійської мови, шкільна практика.

Abstract

З метою вивчення особливостей польського та українського досвіду підготовки вчителів англійської мови на змістовому рівні в нашому дослідженні проаналізовано чиннні навчальні програми професійної підго­товки вчителів англійської мови у восьми польських державних вищих навчальних закладах різного типу та трьох ВНЗ України.

В статье проанализировано содержание действующих программ для обучения будущих учителей английского языка у восьми польских высших учебных заведениях и трех украинских университетах, чтобы выучить и сравнить особенности польского и украинского опыта по подготовке учителей английского языка.

The article analyzes the content of existing programs for future teachers of English training in eight Polish universities and three Ukrainian universities, it was done to learn and compare the peculiarities of the Polish and Ukrainian experience in future teachers of English training.

Author Biography

Світлана Деркач, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

Кандидат педагогічних наук, доцент кафедри англійської мови Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

References

Стандарт вищої освіти : освітньо-професійна програма підготовки бакалавра за спеціальністю 6.010103 «Педагогіка і методика середньої освіти, іноземна мова», напряму підготовки 6.020303 «Філологія (мова і література із зазначенням мови)» / розробник стандарту: С. В. Тезікова ; МОН України. – К., 2009. – 154 с.

Fish D. Odmienne podejście do kształcenia nauczycieli / D. Fish, Н. Brockman // Forum Oświatowe. – 1988. – № 7. – S. 27–35.

Schon D. The Refkectione Rracticioner / D. Schon. – New York : Basic Books, 1983. – S. 239.

Pfeiffer W. Nauka języka obcego – od praktyki do praktyki / W. Pfeiffer. – Poznań : Wagros, 2001. – S. 192–208.

Zawadzka E. Nauczyciele języków obcych w dobie przemian / Е. Zawadzka. – Kraków : Oficyna Wydawnicza «Impuls», 2004. – 343 s.

Published

2014-01-01

How to Cite

Деркач, С. (2014). Особливості навчальних програм для підготовки майбутніх учителів англійської мови у ВНЗ Польщі та України. Studies in Comparative Education, (1). https://doi.org/10.31499/2306-5532.1.2014.50170

Issue

Section

PEDAGOGICHNA TEORIYA I PRAKTYKA