Праксіологічне застосування принципів навчання державних службовців у процесі підвищення їх кваліфікації (досвід Франції)

Authors

  • Олена Гончаренко Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна, Україна,

DOI:

https://doi.org/10.31499/2306-5532.2-3.2014.50503

Keywords:

державний службовець, типи підвищення кваліфікації, принципи навчання, Франція.

Abstract

Визначено типи підвищення кваліфікації державних службовців Франції, розкрито її характерні риси та методи, що надають можливість спостерігати за практичним втіленням принципів навчання посадовців під час їхнього підвищення кваліфікації. Активне застосування принципів на практиці пояснено доступністю та комфортністю методів і форм роботи з державними службовцями за кожним типом підвищення кваліфікації, які дають змогу навчатися в зручному місці та у зручний час, без зайвих затрат часу, відповідно до індивідуальних потреб службовця. Зроблено висновок, що завдяки універсальності та відносної малозатратності наведені типи та принципи можуть бути втілені в практику професійного навчання державних службовців в Україні.

Определены типы повышения квалификации государственных служащий Франции, изложены их характерные черты и методы, что дало возможность пронаблюдать за практическим применением принципов обучения госслужащих во время их повышения квалификации. Активное их применение на практике объясняется доступностью и комфортностью методов и форм работы с государственными служащими по каждому типу повышения квалификации, которые позволяют обучаться в удобном месте и в удобное время, без лишних затрат времени, согласно индивидуальных потребностей служащего. По мнению автора, благодаря универсальности и относительно небольшой затратности, рассмот­ренные типы и принципы могут быть воплощены в практику профессионального обучения государственных служащих в Украине.

The article defines the types of raising the level of public officials’ skills in France, states their characteristics which provides an opportunity to observe the practical use of principles of public officials’ training. Active practice due to availability and comfort of methods and forms of work with public officials for each type of training that allow you to study at a convenient location and at a convenient time, without unnecessary waste of time, according to the individual needs of the employee. According to the author, thanks to the versatility and relatively low cost these types and principles can be embodied in the practice of professional training of public officials in Ukraine.

Author Biography

Олена Гончаренко, Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна, Україна

викладач кафедри німецької та французької мов, Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна, Україна

References

Наказ Про затвердження методичних рекомендацій щодо розробки тематичних постійно діючих і короткострокових семінарів, тренінгів, спеціалізованих короткострокових навчальних курсів від 25 травня 2011 року N 134 [Електронний ресурс] / Додаток до наказу Головдержслужби. – 2011. – Режим доступу : http://document.ua/pro-zatverdzhennja-metodichnih-rekomendacii-shodo-rozrobki-t-doc59072.html

La politique de formation continue des agents de l’Etat et des hфpitaux [Електронний ресурс] / Rapport d’йvalution. – 2003. – Режим доступу : http://www.ladocumentationfrancaise.fr/var/storage/rapports-publics/034000638/0000.pdf

Gerard Westhoff, Alex Drougas Mйthodologie et organisation des sйminaire, d’ateliers et des confйrences [Електронний ресурс] / Conseil de l’Europe, aoыt 2002. – Режим доступу : http://archive. ecml.at/documents/pub142F2002.pdf

Rutger von den Hoven La formation europйenne destinйe aux hauts fonctionnairesdes Etats membres de l’Union europйenne [Електронний ресурс] / Rutger von den Hoven. – Режим доступу : http://www.eipa.eu/files/repository/eipascope/scop98_2_2.pdf

Published

2014-07-01

How to Cite

Гончаренко, О. (2014). Праксіологічне застосування принципів навчання державних службовців у процесі підвищення їх кваліфікації (досвід Франції). Studies in Comparative Education, (2-3). https://doi.org/10.31499/2306-5532.2-3.2014.50503

Issue

Section

PEDAGOGICNYI PERSONAL