Підходи до професійно-орієнтованого навчання іноземних мов у європейській іншомовній освіті

Authors

  • Оксана Максименко Державний вищий навчальний заклад «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», Україна,

DOI:

https://doi.org/10.31499/2306-5532.1.2015.51083

Abstract

Стаття розкриває підходи до професійно-орієнтованого навчання іноземних мов у європейській іншомовній освіті, спрямовані на втілення стратегічних завдань Європейського Союзу. Змістова складова впроваджується на основі діяльнісно-орієнтованого, компетентісного, плюрилінгвального та міжкультурного підходів. Вдосконалення іншомовної підготовки здійснюється шляхом організації навчального процесу з базуванням на конструктивістському підході, що дає змогу реалізувати широкий спектр освітніх завдань професійно-орієнтованого навчання іноземних мов.

В статье раскрываются подходы к профессионально-ориентированному обучению иностранных языков в европейском иноязычном образовании, которые направлены на воплощение стратегических заданий Европейского Союза. Компонент содержания вводится на основании деятельностно-ориентированного, плюрилингвального, межкультурного и компетентностного подходов. Усовершенствование иноязычной подготовки в направлении осуществляется путем организации учебного процесса с учетом конструктивистского подхода, что позволяет реализовать широкий спектр образовательных задач профессионально-ориентированного обучения иностранным языкам.

The article deals with the approaches to vocationally oriented language learning in the European foreign language education, aimed at putting the strategic goals of the European Union into practice. The content component is based on the following approaches, among them: action-oriented approach, competence approach, plurilingual approach, intercultural approach. The improvement of the language teaching in the sector is based on the introduction of constructivism, that helps to realize a great number of educational objectives of vocationally oriented language learning.

Author Biography

Оксана Максименко, Державний вищий навчальний заклад «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», Україна

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри іноземних мов фінансово-економічного факультету, Державний вищий навчальний заклад «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», Україна

References

Максименко О. Професійно-орієнтоване навчання іноземних мов як напрям європейської іншомовної освіти / Оксана Максименко // Порівняльно-педагогічні студії. – 2012. – № 2(12). – С. 44–50.

Egloff G. Languages for Work and Life. The Council of Europe and Vocationally Oriented Language Learning (VOLL) / G. Egloff, A. Fitzpatrick // Languages for Work and Life: the Council of Europe and vocationally oriented language learning / Gerd Egloff, Anthony Fitzpatrick (ed). – Strasburg : Council of Europe Publishing, 1997. – P. 1–24.

Загальноєвропейські рекомендації з мовної освіти: вивчення, викладання, оцінювання / наук. ред. укр. видання доктор пед. наук, проф. С. Ю. Ніколаєва. – К. : Ленвіт, 2003. – 261 с.

Mavor S. An interdisciplinary approach to teaching in Portuguese Higher Education [Електронний ресурс]. – URL : https://iconline.ipleiria.pt/bitstream/10400.8/268/1/n1_art4.pdf

Fortanet-Gomez I. CLIL in higher education. Towards a multilingual Language policy / Inmaculada Fortanet-Gomez. – Multilingual Matters, 2013. – 304 p.

Sewell C. Keynote discussion / C. Sewell // Language Learning for Work in a Multilingual World / C. Sewell (ed). – London: CILT, the National Centre for Languages, 2004. – P. 3–12.

Kohonen V. Learning to learn – Learning to Cooperate / V. Kohonen // Report on Workshop 6A: “Learning to learn” languages in vocationally oriented education [upper secondary (16 to 20) and adult education] / Riitta Lampola (ed). – Helsinki : National Board of Education, 1991. – P. 13–21.

Published

2015-03-01

How to Cite

Максименко, О. (2015). Підходи до професійно-орієнтованого навчання іноземних мов у європейській іншомовній освіті. Studies in Comparative Education, (1). https://doi.org/10.31499/2306-5532.1.2015.51083

Issue

Section

OSVITNI SYSTEMY TA INSTYTUTSIYI